۱۰۵۰۱۴۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تحلیل‌ها در مورد مناظره آخر ترامپ و بایدن

شبکه های خبری مختلف به مناظره دوم ترامپ و بایدن واکنش نشان دادند.

دیدار نیوز: شبکه های خبری مختلف به مناظره دوم ترامپ و بایدن واکنش نشان دادند.

بی بی سی در گزارشی از مناظره نوشت: نمی‌توان برنده دقیق این مناظره را معین کرد ولی ترامپ بیشتر از جو بایدن صحبت کرد. البته اختلاف ۳ دقیقه‌ای زمان صحبت این دو نفر نشان می‌دهد که بحث سنجیده‌تر اداره شده است و با مناظره اول آن‌ها متفاوت بود. ترکیبی از عملکرد خوب مجری و امکان بسته شدن میکروفن نامزدها این امکان را مهیا کرد.

سی ان ان گزارش داده است که ترامپ در این مناظره ۴۱ دقیقه و ۱۶ ثانیه و جو بایدن ۳۷ دقیقه و ۵۳ ثانیه صحبت کرده‌اند. ترامپ تقریبا ۳ دقیقه بیشتر صحبت کرده است. سی ان ان همچنین در بخش (Fact Checking) مناظره ادعای ترامپ در مورد رقصیدن نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در محله چینی‌ها و نیز این ادعای ترامپ که بایدن در همه جا خانه دارد را رد کرده و آن‌ها را غلط دانسته است.

تیم گزارشگران فاکس نیوز در مورد مناظره نوشتند:

رئیس جمهور ترامپ و جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات در آخرین مناظره ریاست جمهوری روز پنجشنبه بر سر مسئله مالی مربوط به کشورهای خارجی درگیر شدند، ترامپ به بایدن گفت "شما یک توضیح به مردم امریکا بدهکارید!" در مورد معاملات تجاری هانتر پسر بایدن در گذشته به عنوان معاون رئیس جمهور. بایدن انکار کرد که هیچ عمل غیراخلاقی رخ داده باشد.

این دو نامزد همچنین در مورد موضوعات مختلفی از روابط نژادی گرفته تا حداقل دستمزد، تغییرات آب و هوایی و بیماری همه‌گیر ویروس کرونا درگیر بحث شدند، در حالی که کریستن ولکر مجری مباحث را منظم پیش برد.

بحث در مورد هانتر بایدن به دنبال انتشار گزارش‌های اخیر در مورد ارتباطات گذشته بین پسر جو بایدن و شرکای تجاری وی بالا گرفت. این گزارش‌ها شبهاتی در مورد آن چه بایدن از این معاملات کسب کرده است، ایجاد کرده است.

بایدن دخالت و کسب درآمد از این معاملات را انکار کرده است، اما رئیس جمهور در جریان بحث در این مورد به رقیبش فشار وارد کرد.

لورا ترولین گزارشگر بی بی سی از نشویل، شهر محل مناظره نوشت: این مناظره بیشتر جنبه ماهوی و پرداختن به موضوعات داشت. بایدن از طرح «بایدن کِر» سخن گفت و خود را به حداقل حقوق ۱۵ دلار در ساعت متعهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج