جاباما
۱۰۵۰۸۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استحکام فنی و دفاعی پرسپولیس ترَک برمی‌دارد؟

پرسپولیس با وجود داشتن گزینه های متعدد در خطوط مختلف گزینه مناسبی برای جایگزینی بازیکنانی که در خط دروازه و دفاع جدا شده‌اند ندارد تا تداوم استحکام دفاعی این تیم مورد تردید قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر: پرسپولیس با وجود داشتن گزینه های متعدد در خطوط مختلف گزینه مناسبی برای جایگزینی بازیکنانی که در خط دروازه و دفاع جدا شده‌اند ندارد تا تداوم استحکام دفاعی این تیم مورد تردید قرار بگیرد.

عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به قدری خوب بود که این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با وجود جدایی علی علیپور، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند مشکلی در مصاف با نمایندگان پرقدرت و دارای بازیکنان باکیفیت عربستان و قطر پیدا نکند تا به فینال این مسابقات برسد.

با این وجود تغییر و تحولات ادامه دار لیست بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت از کشور قطر باعث شده تا این تیم با مشکلات احتمالی در دفاع و دروازه روبرو شود.

بی مسئولیتی در قبال نبود رادو!

بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر ایران در حالی قرار است از ۱۶ آبان‌ماه آغاز شود که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس هنوز به تهران نیامده تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

مطالبات رادوشوویپ تاکنون پرداخت نشده و دروازه‌بان کروات سرخپوشان در آستانه فسخ یکطرفه قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که با جذب حامد لک و استفاده از این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد علاقه‌ای به بهره گیری از رادوشوویچ ندارد با چالش جدی در این پست روبرو است.

پرسپولیس به دلیل محرومیت از سوی فیفا فعلاً نمی‌تواند در نقل و انتقالات شرکت کند. از این رو رادو تنها گزینه جانشینی حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس است. سنگربانی که با توجه به افزایش نرخ ارز با مبلغ سنگین ۲۲۰ هزار یورو در پرسپولیس ماند اما همچنان در تمرینات غایب است و در صورت فسخ یکطرفه نیز تمام این پول را طبق بندهای قراردادش دریافت می‌کند.

شجاعت از قلب دفاع پرسپولیس رفت؟

شجاع خلیل زاده پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت تا بر خلاف گفته‌های خود نشان دهد چندان هم حاضر نیست از پول بابت حفظ پیراهن پرسپولیس بگذرد. مدافع میانی سرخپوشان که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد راهی الریان قطر شد تا قلب دفاع پرسپولیس تنها دو گزینه باتجربه داشته باشد: محمدحسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی.دو مدافعی که گرچه آمار خوبی در حفظ استحکام خط دفاعی دارند اما در صورت مصدومیت جایگزین امتحان پس داده‌ای روی نیمکت ندارند.

چرخش خطرناک نادری، موقعیت بحرانی سرخ!

باشگاه پرسپولیس نتوانست پول رضایتنامه ۱۵۰ هزار یورویی محمد نادری را برای جذب او از باشگاه کورتریک بلژیک پرداخت کند تا مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس به استقلال بپیوندد. انتقال بزرگی که کار را برای پرسپولیس در کناره‌ها خطرناک کرده است. نادری توانایی بازی در گوشه‌ها را داشته و می‌توانست به قلب دفاع پرسپولیس نیز در مواقع ضروری کمک کند اما از پرسپولیس رفت تا دست یحیی خالی‌تر از همیشه شود.

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر ایران در حالی خود را برای فصل پیش رو و فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که نیمکت مطمئنی برای خط دفاع و چارچوب دروازه‌اش ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج