جاباما
۱۰۵۱۴۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش زیدان به گلایه ایسکو

سرمربی رئال مادرید نسبت به گلایه هافبک اسپانیایی واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رئال مادرید نسبت به گلایه هافبک اسپانیایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، رئال مادرید سه شنبه شب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برابر مونشن گلادباخ قرار می گیرد و به دنبال کسب نخستین پیروزی اش است. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار فرصتی است تا خودمان را ثابت کنیم. باید مانند بازی مقابل بارسا نمایش خوبی داشته باشیم. اکنون از شرایط حریفمان در لیگ قهرمانان شناخت بهتری داریم.

درباره ال کلاسیکو تصمیمات جنجالی داور بیش از همه صحبت شد تا نمایش رئال مادرید. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: این موضوع من را اذیت نمی کند. ما به عملکردی که داشتیم نگاه می کنیم. به عنوان یک تیم جنگیدیم و خوب بازی کردیم که این مهم تر از همه است. باید تمرکز داشت و جنگید. تنها چیزی که می خواهیم تمرکز روی بازی فردا است و این که در زمین به دنبال چه چیزی هستیم. درباره بقیه مسائل نباید حرف بزنیم.

ایسکو پیش از آغاز ال کلاسیکو در نوکمپ نسبت به مدت زمان حضورش در میدان به سرمربی گلایه کرد و امروز (دوشنبه) رسانه ها این موضوع را فاش کردند. هافبک اسپانیایی حتی در جریان دیدار رئال مادرید و بارسلونا خود را گرم هم نکرد و به نظر می رسید رابطه بازیکن و سرمربی به مشکل برخورده است اما زیدان از ایسکو دفاع کرد و گفت: او مانند همه بازیکنان می خواهد بازی کند که این موضوع مثبت است. همه می خواهند بازی کنند اما به آن ها بستگی ندارد. آن ها تنها باید در بالاترین سطح باشند و هر زمان که لازم بود بازی کنند. بازیکنان همیشه آماده هستند و سپس باید تصمیم گرفت و من کسی هستم که ترکیب اصلی را انتخاب می کنم. در این موضوع تغییری ایجاد نخواهد شد.

زیدان درباره تمدید قرارداد سرخیو راموس گفت: او نیز مانند ما تنها تمرکزش روی بازی سه شنبه است.

بازگشت ادن هازارد به فهرست یکی از اتفاق های مهم برای رئال مادرید بود. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: نمی دانم شگفت زده شدم یا نه. اگر هازارد تیم را همراهی می کند به این خاطر است که در شرایط خوبی قرار دارد و این خبر خوبی برای ما است. همه از این اتفاق خوشحال هستیم. سه شنبه بررسی خواهیم کرد چه استفاده ای می توانیم از او بکنیم. مهمتر از همه این است که ما را همراهی می کند.

زیدان در پایان گفت: می دانیم فصل طولانی است و به همه بازیکنان نیاز داریم. در بخش دفاع با برخی از بازیکنان مشکلاتی داشتیم اما همیشه یک نفر هست که جایگزین شود. به هیچ مشکلی برنخواهیم خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج