۱۰۵۲۶۲۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

کمبود آرد در اردبیل تکذیب شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کمبود آرد در اردبیل شایعه است و نانوایی‌ها موظف به پخت نان در طول شبانه‌روز هستند.

ایسنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کمبود آرد در اردبیل شایعه است و نانوایی‌ها موظف به پخت نان در طول شبانه‌روز هستند.

رامین صادقی ۸ آبان که به همراه بازرسان تعزیرات و معاون دادستان اردبیل از چند کارخانه آرد در اردبیل، نیر و نمین بازدید می‌کرد، اظهار کرد: تمام کارخانه‌های تولید آرد با رعایت استانداردها و موازین اعلام شده فعالیت می‌کنند و هیچگونه تعطیلی در این واحدها رخ نداده است.

وی به گلایه‌های مردم در روزهای اخیر به دلیل کمبود پخت نان در شهر اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نانوایی‌های متعددی مورد بازرسی قرار گرفتند و تعدادی از نانوایان متخلف که اقدام به عرضه خارج از شبکه آرد و احتکار در این موضوع کرده بودند، شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: تمام نانوایی‌های دولتی و آزادپز موظفند به هر میزان که نیاز دارند آرد خود را به روز تهیه کنند و هیچ مشکلی در تامین آرد مورد نیاز آنها وجود ندارد.

صادقی کیفیت آرد تولیدی را در این استان به تناسب گندم ذخیره‌سازی شده مناسب ارزیابی کرد و گفت: آرد تولیدی با کیفیت و رعایت تمام اصول استاندارد و در کیسه‌های آبی و زردرنگ تهیه و در اختیار نانوایی‌های دولتی و آزادپز قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرغوبیت گندم و آرد تولید شده مورد تائید بازرسان و معاون دادستان قرار گرفت و تاکید بر این بوده تا بهترین و کیفی‌ترین محصول روانه بازار مصرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تمام اصول بهداشتی و همچنین سبوس‌گیری آرد در کارخانه‌ها انجام می‌شود و با همراهی اداره کل غله سعی بر تامین گندم مورد نیاز کارخانه‌های آرد را دارد تا منطبق بر سهمیه آنها از سیلوها بارگیری گندم انجام و سپس پلمپ این مجموعه‌ها به انجام برسد.

صادقی تصریح کرد: ما به مردم اطمینان می‌دهیم کمبودی در توزیع و تامین آرد وجود ندارد و به میزان کافی آرد در بین واحدهای نانوایی توزیع و کمبودی در عرضه نان هم وجود نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      پس مرض دارن تعطیل کردن که اگر دارن دستگاه نظارت کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج