۱۰۴۷۶۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مردم کردستان نگران کمبود آرد و نان نباشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مردم هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در مورد کمبود آرد و نان نداشته باشند چرا که به اندازه نیاز استان گندم و آرد ذخیره داریم.

خبرگزاری فارس: محمد دره‌وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جریان بازدید از چند واحد خبازی و کارخانه آرد در سنندج اظهار کرد: این وظیفه ذاتی همکاران ماست که در سطح صنوف و خبازی ها نظارت و بازرسی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: اخیرا مباحثی در مورد کمبود آرد و نان در سایر استان‌ها و برخی شهرستان‌های کردستان پیش آمده و این موجب شلوغی صف نانوایی‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه امروز از ۴ واحد خبازی و کارخانه آرد بازید کردیم گفت در همه صنوف انسان‌های قانون‌مدار وجود دارد که در چهار چوب قانون حقوق مردم را رعایت می‌کنند البته درصدی هم هستند که متخلف بوده و قانون را رعایت نمی‌کنند‌.

وی افزود: یک واحد خبازی از ۴ مورد خبازی مورد بازدید تخلف داشت که پرونده برای آن تشکیل خواهد شد و برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: ۳ واحد خبازی دیگر کاملا در چهارچوب قانون و فراتر از انتظار عمل کرده که حتما برایشان تشویقی هم خواهیم نوشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: در حال حاضر صف در خبازی‌ها وجود ندارد و همگی به اندازه کافی آرد دارند و هیچ مشکل خاصی در سطح شهر سنندج وجود ندارد.

وی گفت: آرد به اندازه لازم برای واگذاری به خبازی‌ها وجود دارد و در بقیه شهرهای استان هم به همین منوال است.

دره‌وزمی تصریح کرد: در کردستان کمبود آرد و افزایش قیمت نان و آرد نداشته‌ایم بلکه به اندازه کافی گندم و آرد در این استان موجود هست لذا مردم هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در مورد کمبود آرد و نان نداشته باشند.

وی از برخورد قاطع با متخلفین در این راستا خبر داد و گفت امسال ۳۵۰ پرونده برای متخلفین در بحث آرد و نان در استان تشکیل شده است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، تاکنون ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای متخلفین صنف خبازی‌ها در سطح استان جریمه لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت تمام‌شده آرد برای هر کیلوگرم بیش از ۳ هزار تومان است اما با قیمت دولتی و کیلویی ۸۰۰ تومان در اختیار خبازی‌ها قرار می‌گیرد و همیناختلاف قیمت آرد دولتی با قیمت آزاد ممکن است افرادی را وسوسه کند که عرضه خارج از شبکه داشته باشند.

دره‌وزمی افزود: تمام خودروهای توزیع آرد در شهرها آرم شرکت خلیج فارس و در روستاها با آرم سازمان تعاون روستایی دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده توزیع آرد با خودروهایی که این لوگو و آرم ندارند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ مراتب را اعلام کنند و یا با شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند و مطمئن باشند با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج