۱۰۵۳۶۲۱
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

قرارداد ۵۵میلیاردی چند استقلالی در زمان سعادتمند

قرارداد‌های چند بازیکن تیم فوتبال استقلال در زمان مدیریت احمد سعادتمند با مبالغ بالایی امضا شده که باشگاه را دچار چالش کرده است.

خبرگزاری تسنیم: قراردادهای چند بازیکن تیم فوتبال استقلال در زمان مدیریت احمد سعادتمند با مبالغ بالایی امضا شده که باشگاه را دچار چالش کرده است.

باشگاه استقلال با وجود مشکلات زیاد مالی برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، با مشکلات دیگری هم روبه‌رو شده که کار را برای مدیران استقلال سخت کرده است.

در زمان مدیریت احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، قراردادهای عجیبی با بازیکنان بسته شده است، به طوری که قراردادهای بازیکنان فصل گذشته با افزایش چند برابری تمدید شده است. همچنین برخی بازیکنان جدید نیز با رقم‌های بالا جذب استقلال شده‌اند. این در حالی است که باشگاه استقلال یک ماه درگیر پرداخت ۸۰۰ هزار دلار مطالبات وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف بود تا پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد رقم قرارداد چند بازیکن استقلال به تنهایی به ۵۵ میلیارد تومان می‌رسد که به گفته یکی از مدیران استقلال که تأکید داشت نامش فاش شود، با این شرایط باشگاه برای پرداخت مبالغ قراردادها به مشکل جدی می‌خورد. ضمن اینکه سازمان بازرسی نیز به قراردادها ورود کرده است.

مدیران استقلال تنها توانسته‌اند در قرارداد حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره خود بازنگری کنند و هنوز با بازیکنان دیگر برای کاهش قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

سعادتمند که توسط هیئت مدیره استقلال از مدیرعاملی باشگاه برکنار شد، نه تنها هنوز پاسخی به این نوع قراردادها نداده است، بلکه به موارد دیگری اشاره کرده و از آنها نیز دفاع می‌کند. او در صفحه شخصی‌اش با اشاره به گرفتن ۱۰ میلیارد تومان از یکی از اپراتورهای تلفن همراه توضیح داد که برای مسائل جاری باشگاه و پرداخت مطالبات دیاباته هزینه شده است. در صورتی که اولاً این پول پیش از اعزام استقلال به قطر برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا واریز شده و قرار بود صرف پرداخت بدهی‌های شفر شود، مخصوصاً اینکه قیمت دلار هنوز سیر صعودی پیدا نکرده بود.

دوم اینکه، اگر در زمان خودش این پول صرف پرداخت بدهی شفر می‌شد، بعدها می‌توانستند با تأمین منابع مالی هزینه‌های جاری باشگاه را بپردازند. همچنین به گفته سعادتمند بخشی از این پول قرار بود به صورت نقد به هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال داده شود، اما خروج غیرقانونی ارز توسط سعادتمند باعث توقیف ۵۰ هزار دلار باشگاه شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      چندتاشون اینقدر شده دیگه ببین همشون روی هم چندصدمیلیارد میشه

      پاسخ ها

      • 20:30

        دوباره باید پاداش قهرمانی پرسپولیس بره تو جیب کیسه کش های بی لیاقت چقدر باید تاوان این تیم بی عرضه رو بدیم منحلش کنید بره تیمی که انقدر خرجش میکنید ولی نمیتونه یه جام پلاستیکی بگیره میخاید چیکار تازه بابا مسعودشون چند ساله داره حمایتشون میکنه

      • بدون نام

        شما دیگه از کجا پیدات شد بابا مسعود هنوز هست نگران نباش

      • دکـــــــــــــــــوراد

        ما میریم فینال اینا جشن میگیرن و بریز و به پاش میکنن تازه میگن وزیر هم گل میزنه اره شما خوبید اب و هوا بده

    • perspolis el grande

      اهمیتی نداره،دیگه عادت کردیم،هر وقت پرسپولیس میره فینال واقعی آسیا یهو یه مدیر دستنشانده میاد پرسپولیس و کیسه کشا بریزو بپاششون شروع میشه و تصادفا پولهای پرسپولیس هم گم و گور میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا مایه دارها برین کشک تیم خودتونو بسابین با خوردن مال دیگران به جایی نمیرسین افتاد

    • اصلان

      برا نایب قهرمانی تیم میبندد
      کیسه فقط دوم بعدار سرورش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما لطفا آش تیم خودتو بخور باشه عزیزم

    • پوکر کیسه سوز

      این همه هزینه اخرش برد نفت مسجد سلیمان و چوکای تالش با ۳ گل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج