۱۰۵۵۷۳۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

یک سوت اشتباه دو امتیاز ذوب‌آهن را گرفت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک قضاوت پر اشتباه در هفته اول لیگ برتر باعث شد دو امتیاز خانگی ما در ثانیه‌های پایانی به راحتی از دست برود.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک قضاوت پر اشتباه در هفته اول لیگ برتر باعث شد دو امتیاز خانگی ما در ثانیه های پایانی به راحتی از دست برود.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و فولاد در حالی که با نتیجه دو بر یک به سود میزبان در جریان بود، با پنالتی دقیقه ۹۷ برای فولاد به مساوی انجامید که این ضربه پنالتی اعتراض رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان را در پی داشت.

رضایی در خصوص جریانات این بازی اظهار داشت: پنالتی نادرست تنها اشتباه داور بازی نبود اما تاثیرگذارترین اشتباه بود که باعث شد در ثانیه‌های واپسین ۲ امتیاز حساس تیم ما از دست برود.

وی افزود: نه داور وسط و نه کمک‌هایش برای این بازی تمرکز نداشتند و به کرات اشتباهاتی داشتند که عمدتاً نیز این اشتباهات به ضرر ذوب آهن بود. از اوت دستی‌های سمت چپ زمین بگیرید که همه آنها با خطا پرتاب می‌شد و تنها یکی از آنها خطا اعلام شد، تا ضربه پنالتی.

سرمربی ذوب آهن گفت: در وهله اول باید بگویم که اصلاً در آن صحنه خطایی انجام نشد و حتی اگر خطا هم بود بیش از یک متر خارج از محوطه جریمه بود و این اشتباه بزرگ و فاحش بازی برده ما را به تساوی کشاند.

رضایی تاکید کرد: من ۸ سال در بالاترین سطح فوتبال دنیا و در ایتالیا بازی کردم و هرنوع قضاوت و داوری را دیده‌ام و از این نظر تجربه لازم را دارم. دوست ندارم بدبین باشم اما اگر بدبین بودم اتفاقات داوری در این بازی را به حساب اشتباه نمی‌گذاشتم. این داوری اصلاً در حد فوتبال ایران نبود و قطعاً کارشناسان هم روی آن نظراتی خواهند داشت.

سرمربی ذوب آهن گفت: درست چند دقیقه قبل از پنالتی داور بی دلیل کنار خط به من کارت زرد داد و این کارت زرد برای من یک پیام داشت و فهمیدم که ممکن است به زودی اشتباه بزرگی در بازی صورت گیرد. متاسفانه پیش بینی من درست بود و در آخرین ثانیه‌ها یک اشتباهی به بزرگی فاجعه از سوی تیم داوری رخ داد.

وی تاکید کرد: تیم‌ها ماه‌ها زحمت می‌کشند و میلیاردها هزینه می‌کنند که نتایج لازم را بگیرند. اگر امتیازات در یک رقابت سالم و به صورت فوتبالی از دست برود اصلاً مهم نیست اما اگر امتیازات به خاطر اشتباهات داوری از بین برود واقعاً جای افسوس دارد. لذا به عنوان یک سرمربی لیگ برتری انتظار دارم در هفته‌های آینده داوران دقت نظر بیشتری داشته باشند و باعث این نشوند که با یک اشتباه حاصل ماه‌ها تلاش و صرف میلیاردها هزینه یک تیم از بین برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه داورهای لیگ ایران یک مصونیت کاذب دارن که بلای جان تیمها شده وهیچکاری ازدست هیچکس ساخته نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج