adexo3
۱۰۵۶۶۸۱
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

میلیچ: نادری به بهترین باشگاه ایران آمده است

مدافع کروات استقلال از اینکه رقیب سرسختی پیدا کرده، خوشحال است چراکه معتقد است این موضوع هم به او و هم به تیم کمک خواهد کرد

روزنامه همشهری: مدافع کروات استقلال از اینکه رقیب سرسختی پیدا کرده، خوشحال است چراکه معتقد است این موضوع هم به او و هم به تیم کمک خواهد کرد

میلیچ با وجود فسخ قراردادش در پایان بازی‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته، به استقلال برگشته تا بار دیگر بهترین بازی‌هایش را برای این تیم انجام دهد. دفاع چپ کروات استقلال که حالا رقیبی جدی به نام محمد نادری را در کنارش می‌بیند، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی هم در مورد خودش و هم در مورد شرایط استقلال صحبت‌هایی انجام داده است.

از بازی با مس و شروع لیگ با یک‌برد با‌ارزش شروع کنیم. طلسم ناکامی‌های استقلال در بازی‌های ابتدایی فصل بالاخره شکسته شد.

نه من بلکه کل تیم از این بابت خوشحال هستیم چراکه از نظر روانی هم برد در هفته اول خیلی برای ما مهم بود. باید با برد شروع می‌کردیم و این اتفاق برایمان افتاد. هدف ما جنگیدن برای قهرمانی است و به همین‌خاطر باید لیگ را پرقدرت شروع می‌کردیم.

باتوجه به اینکه دیر به تمرینات اضافه شدی، انتظار نمی‌رفت در بازی اول فیکس باشی اما با نظر محمود فکری در ترکیب اصلی قرار گرفتی و نمایش قابل‌قبولی هم داشتی.

من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و همیشه باید آماده بازی‌کردن باشم. فکر می‌کنم در نیمه اول مقابل مس یکی از بهترین‌ها بودم اما در نیمه دوم کمی عقب رفتم تا انرژی‌ام را ذخیره کنم تا در ادامه بازی کم نیاورم. البته من هنوز صددرصد آماده نیستم و مربی هم این را می‌دانست اما با وجود این تصمیم گرفت از من استفاده کند. خوشحالم توانستم جواب اعتماد سرمربی جدید تیم را بدهم.

استقلال تغییراتی در پست دفاع چپ داشته و محمد نادری جانشین زکی‌پور در این پست شده است. متین کریم‌زاده جوان هم که قرار است در این پست خودی نشان دهد. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

اول از همه می‌خواهم برای دوست خوبم میلاد زکی‌پور آرزوی موفقیت کنم. میلاد یکی از بازیکنان خوب استقلال بود و امیدوارم بتواند در تیم جدیدش هم ثابت کند کیفیت بازی در استقلال را داشت. او همیشه با جان‌و‌دل برای استقلال بازی می‌کرد و مطمئن هستم الان هم طرفدار پروپاقرص تیم ما‌ست. در مورد نادری هم قبل از هر چیز باید به او خوشامد بگویم. در حال‌حاضر خوشحالم که یک‌رقیب با‌کیفیت دارم و این موضوع هم به بالا‌بودن سطح من و کل تیم کمک خواهد کرد. با وجود این، من سال گذشته نشان دادم چطور بازیکنی هستم و چه وضعیتی دارم و قصد دارم امسال هم همین روند را ادامه بدهم. من برای نادری احترام قائل هستم و خیلی خوشحالم که به بهترین باشگاه ایران آمده است. مطمئنا امسال هم من و هم نادری برای استقلال بازی‌های خوبی انجام خواهیم داد.

استقلال برخلاف سال‌های گذشته خروجی‌های کمی داشته است. نظرت درخصوص عملکرد نقل‌و‌انتقالاتی استقلال چیست؟

همانطور که گفتید، خیلی از نفرات حفظ شده‌اند اما من خیلی ناراحت و متأسفم که دوست خوبم علی کریمی به قطر رفت. البته هواداران باید متوجه باشند که علی پیشنهاد خوبی داشت و باید می‌رفت. اکثر بازیکنان ایرانی دوست دارند به یک‌کشور دیگر بروند و کیفیت فوتبالی خود را در خارج از ایران نشان دهند.

با توجه به مشکلات مالی خیلی‌ها انتظار نداشتند تو هم راضی به بازگشت شوی اما برگشتی تا حالا بازیکن محبوب هواداران باشی.

الان زمان مناسبی برای صحبت درخصوص مشکلات مالی و مطالبات من نیست و بعدا در این خصوص صحبت می‌کنم. اما درخصوص محبت هواداران باید بگویم من آمده‌ام بهترین بازی‌هایم را برای استقلال و هواداران انجام بدهم. اگر دقت کرده باشید، در نیمه اول بازی با مس هم موقعیت‌های صددرصدی برای قائدی و مطهری ساختم که متأسفانه به گل تبدیل نشد. من همچنان آماده هستم و به هواداران قول می‌دهم بهترین بازی‌هایم را در این فصل به نمایش بگذارم تا استقلال قهرمان شود.

قبول داری که امسال هواداران فقط از استقلال قهرمانی می‌خواهند؟

فکر می‌کنم اگر با‌هوش باشیم و بازی به بازی پیش برویم و خیلی به آینده دور فکر نکنیم، مسلما شانس اول قهرمانی خواهیم بود.

گویا رفاقت خوبی هم با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی داری. آیا تاکنون در مورد لیست تیم ملی با او صحبت کرده‌ای؟ به‌خصوص اینکه در آخرین لیست این مربی نام وریا غفوری، کاپیتان استقلال هم دیده نمی‌شود.

مسلما من و آقای اسکوچیچ دوستان خیلی خوبی هستیم اما درخصوص کار و اینطور مسائل صحبت نمی‌کنیم چراکه او کار خودش را دارد و سرمربی تیم ملی است و من هم کار خودم را دارم. فقط وقتی با هم هستیم، سعی می‌کنیم از لحظاتمان لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hani mehdizade

      نمیدونم این یارو روی چه حسابی حساب کرده که استقلال شده بهترین تیم ایران پس پرسپولیس پشمه

    • بدون نام

      بهترین باشگاه ایران خخخخخخخخخهههههه، این بی افتخار بازیکن خارجی هم دچار توهم کرده ،جامهای که نادری تو این چند سال گرفته از کل تاریخ بی افتخار کیسه بیشتر است

    • بهداد

      بهترین تیم رو بر اساس نتایج دهه اخیر کیسه گفته ، دمش گرم بلده نعل کنه هوادارای کیسه رو

    • پیرمرد پرسپولیسی

      نادری خودش خوب میدونه توی چه چاله ای افتاده ،شما هم تقصیرت نیست هنوز تو باشگاه خوب و افتخار آفرین در ایران نبودی که بفهمی معنی خوب بودن را .

      پاسخ ها

      • فعلا که پر افتخار ترین تیم ایران هستیم بیلاخ

        مانی استقلالی

    • بدون نام

      کاربر پیرمرد
      حتما منظورت از باشگاه پر افتخار خدایی ناکرده پرسپولیس که نیست که اگر باشه تمام عمرت به فنا رفت

    • تاج کبیر

      بس کنید .. البته حق دارید زورتون بیاد و بسوزید. . پماد هست ..بدم خدمتتون
      همه عالم هستی میدونن تاج کبیر بهترین .. محبوبترین تیم ایران و اسیاست. .. این را از ستاره های بالای لوگو باشگاه میشه میشه. فهمید.. بعد درکش واسه شما خیلی سخته واقعا؟؟؟

    • بدون نام

      از تعصب که بگذریم. اینکه بازیکن استقلال چنین ادعایی کرده مثل این میمونه که بازیکن راه اهن ادعا کنه تیم راه اهن قهرمانِ ایرانِ. از این گذشته باید ببینیم چه فاکتور هایی برای میلیچ مدِ نظر بوده که استقلالی که ۱۰ ساله هیچ موفقیتی نداشته رو بهترین تیم کشور دونسته؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج