۱۳۶۹۷۹۰
۵۸۲۱
۵۸۲۱
پ

محتوای حمایت‌شده

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

لیفت سینه با جراحی یکی از روش‌های زیبایی سینه است. برای اطلاعات بیشتر از این جراحی و نکات قابل توجه آن در ادامه با ما همراه باشید.

مشکلات افتادگی سینه از مهم‌ترین آسیب‌های زیبایی خانم‌ها در سنین مختلف به‌شمار می‌رود. به همین خاطر نیز خدمات لیفت سینه با جراحی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این مشکلات به جز سن بالا، در اثر بارداری، شیردهی، ، کاهش وزن، چربی سوزی بدون کاهش وزن در اثر ورزش همراه با افزایش حجم عضلات، عدم استفاده از سوتین، استعمال سیگار و قلیان و ... نیز به وجود می‌آیند. در صورتی که به هر دلیلی فرم سینه‌های شما از حالت طبیعی و استاندارد فاصله بگیرد، به این خدمات زیبایی نیاز خواهید داشت. این روش یک راهکار مطمئن برای بالا کشیدن سینه‌ها به‌شمار می‌رود. این روش مزایا و معایبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه دکتر مهدی جعفری شماره خود را وارد کنید.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کلیک کنید.

مراحل کلی لیفت سینه با جراحی

برای انجام لیفت سینه با جراحی باید به مراحل اجرای این فرایند زیبایی دقت داشته باشید. برخی از این مراحل را در زیر مشاهده می‌کنید:

  1. در بخش اول باید بر روی قسمت‌های مورد نظر سینه‌ها علامت گذاری کنید. تا برش‌های مربوط به عمل در این نواحی انجام شود. این علامت‌ها راهنمای جراح در طول فرایند جراحی خواهند بود.
  2. برای انجام لیفت سینه با جراحی باید بیمار بیهوش شود. به همین خاطر در این فرایند درمانی از بیهوشی عمومی استفاده می‌کنند.
  3. ایجاد برش بر روی سینه‌ها برای بالا کشیدن آن‌ها در فرایند لیفت سینه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  4. در بخش بعدی تغییرات شکل سینه‌ها انجام می‌شود. در این خصوص از سه الگوی مختلف برای ایجاد برش و تغییر سینه‌ها استفاده می‌کنند.
  5. در بخش بعدی بافت زیرین سینه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شود. به این ترتیب ظاهر سینه‌ها بهبود می‌یابد.
  6. در بخش بعدی نوک سینه ها و هاله سینه ها نیز تغییر سایز و محل خواهد داشت و جوان تر از حالت معمول به نظر می رسد.
  7. در بخش بعدی پوست اضافه سینه نیز برداشته می‌شود.
  8. سپس بخیه زدن در مرحله پایانی انجام می‌گیرد.

عمل لیفت سینه چه عوارضی دارد؟

فرایند لیفت سینه مزایای خاص خود را دارد. اما در کنار این مزایای مهم، برخی عوارض نیز در این عمل‌های جراحی وجود دارند که باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید. پس از انجام این جراحی برخی عارضه‌ها در روزهای ابتدایی پس از عمل گریبان گیر زیباجو خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به تورم، درد و قرمزی و التهاب در ناحیه بخیه سینه‌ها اشاره کرد. این عوارض در اغلب موارد پس از چند روز از بین می‌روند. با گذر از دوران نقاهت وضعیت خانم‌ها نیز به حالت استاندارد باز می‌گردد.

برخی از اثرات داروهای بیهوشی نیز تا مدتی بر خانم‌ها باقی می‌مانند. به همین خاطر باید این عارضه‌ها را نیز پیش از انجام این عمل‌های جراحی پیش بینی کرده و برای آن‌ها آماده شوید. کلیه این عوارض موقتی بوده و پس از مدتی به کلی از بین می‌روند.

انواع روش‌های جراحی لیفت سینه

برای لیفت سینه با جراحی، باید به روش‌های مختلف این فرایند زیبایی نیز دقت داشته باشید. برخی از این روش‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

روش لیفت هلالی سینه

برای انجام لیفت سینه‌ها با روش هلالی از برش‌های به خصوصی بر روی بافت سینه خانم‌ها استفاده می‌کنند. این روش برای خانم‌هایی که افتادگی سینه محدودتری دارند استفاده می‌شود. در این روش عمل زیبایی اصلاحات کمتری بر روی سینه و جزئیات آن انجام می‌شود. در صورتی که از خدمات جراحی بزرگ کردن سینه‌ها استفاده کنید، از این روش عمل زیبایی استفاده می‌کنند.

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

لیفت پری آرئولار

لیفت سینه با جراحی با روش پری آرئولار نیز میسر خواهد بود که یکی از برجسته‌ترین دسته بندی‌های این روش زیبایی به‌شمار می‌رود. این روش نیز برای کسانی که افتادگی خفیف سینه دارند بسیار کارایی خواهد داشت و مشکلات این افراد را به کلی از بین می‌برد. این تکنیک جراحی با انجام برش‌های دایره ای همراه خواهد بود و برای رفع افتادگی‌های خفیف کارایی خواهد داشت. برش‌های دایره‌ای در این روش لیفت بر روی بافت سینه‌ها انجام می‌شوند. این شیوه برای عمل‌های زیبایی بزرگ کردن سینه‌ها نیز کارایی خواهد داشت. کاهش اندازه آرئول نیز در این شیوه به سهولت انجام می‌شود.

لیفت عمودی سینه

لیفت سینه با جراحی با استفاده از روش لیفت عمودی نیز به سهولت انجام می‌گیرد. این تکنیک بیشتر از سایر روش‌های عمل زیبایی سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بسیاری از خانم‌ها کارایی خواهد داشت. در این تکنیک لیفت کلیه پوست‌های اضافی از ناحیه سینه برداشته می‌شوند. به این ترتیب ظاهر سینه‌ها بسیار زیبا و جوان به نظر می‌رسد.

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

در این روش لیفت از دو برش بر روی سینه‌ها استفاده می‌کنند. این روش برای افتادگی‌های متوسط سینه به کار برده می‌شود و میزان تغییرات بر روی سینه‌ها بیشتر از دو روش دیگر خواهد بود. شکل برش این روش لیفت گاها به لیفت آب‌نبات چوبی نیز مشهور است و در برخی کلینیک‌ها با این نام معرفی می‌شود.

لیفت T وارونه سینه

ارائه خدمات زیبایی لیفت سینه به شکل T وارونه نیز میسر خواهد بود. در صورتی که خانم‌ها با افتادگی شدید سینه‌ها رو به رو شده باشند از این روش جراحی برای زیبایی اندام آن‌ها استفاده می‌شود.

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

جمع بندی

در این صفحه در رابطه با فرایند لیفت سینه اطلاعاتی را بررسی کردیم. این فرایند زیبایی با روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. هر یک از این روش‌ها برای برخی از مشکلات زیبایی در سینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تشخیص روش عمل برای خانم‌ها بر عهده پزشک متخصص قرار دارد. این عمل زیبایی برای خانم‌ها در چند مرحله انجام می‌شود که مراحل انجام آن را نیز به ترتیب بررسی کردیم.  

 

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

دکتر مهدی جعفری - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

فوق تخصص جراحی پلاستیک و رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، به عنوان یکی از بهتری جراحان زیبایی که تقریبا به طور انحصاری جراحی سینه را انجام می دهند و بالاترین امار جراحی پروتز سینه را دارند با همراهی تیم حرفه ای.... ، آماده ارائه خدمات به زیبا جویان عزیز می باشد.

مشاوره های دکتر جعفری کاملا به صورت رایگان ارائه می شود.

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه شماره خود را وارد کنید..

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کلیک کنید.

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۱

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۲

۰۹۱۲۸۹۳۲۴۵۴

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

doctorjafari.ir

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

http://t.me/jarahisineprotezsine

لیفت سینه با جراحی چگونه انجام می‌شود؟

تهران، جردن بین میرداماد و چهار راه جهان کودک برج نگین، طبقه 11، واحد 1103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج