adexo3
۱۰۵۷۵۱۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای رونالدو، دایی در فوتبال نیست، رکورد بزن!

رونالدو در دنیای فوتبال می‌کوشد به رکورد دایی برسد، اما دایی در فوتبال ما هیچ‌کاره می‌شود و بابت گوشه‌نشینی او کسی غصه نمی‌خورد. متخصصان عرصه فوتبال که هر کدام برای خود جایگاهی دارند، امروز اغلب هیچ‌کاره‌اند.

خبرورزشی: رونالدو در دنیای فوتبال می‌کوشد به رکورد دایی برسد اما دایی در فوتبال ما هیچ‌کاره می‌شود و بابت گوشه‌نشینی او کسی غصه نمی‌خورد. متخصصان عرصه فوتبال که هر کدام برای خود جایگاهی دارند، امروز اغلب هیچ‌کاره‌اند.

در دیدار دوستانه تیم‌های ملی پرتغال و آندورا، رونالدو از نیمه دوم وارد زمین شد و آنقدر تلاش کرد تا سهمی در این جشنواره گل داشته باشد.

پرتغال تا پیش از حضور رونالدو در این بازی، ۵ گل زده بود و رونالدو هم با ضربه سر، ششمین گل تیم ملی کشورش را به ثمر رساند. با این گل، مجموع گل‌های ملی رونالدو به عدد ۱۰۲ رسید. او حالا فقط ۷ گل دیگر با رکورد افسانه‌ای علی دایی که سال‌های سال سر جای خودش باقی است فاصله دارد.

امروز می‌دانیم عده‌ای می‌گویند گیریم رکورد علی دایی سر جایش محفوظ بماند؛ آن وقت آیا از مشکلات فوتبال ایران کاسته می‌شود؟ راستش هیچ ادعایی در این زمینه نداریم و اساسا همه رکوردها روزی شکسته خواهند شد. اینکه رونالدو به رویای آقای گلی علی دایی در فوتبال جهان پایان می‌دهد، به این معنا نیست که تاج گل از سر این فوتبال برداشته می شود. مسئله اصلاً چیز دیگری است.

رونالدو در دنیای فوتبال می‌کوشد به رکورد دایی برسد اما دایی در فوتبال ما هیچ‌کاره می‌شود و بابت گوشه‌نشینی او کسی غصه نمی‌خورد. متخصصان عرصه فوتبال که هر کدام برای خود جایگاهی دارند، امروز اغلب هیچ‌کاره‌اند. به دادکان پست مدیریتی نمی‌دهند اما مدیرانی که سابقه دو روز مدیریت در فوتبال را ندارند، باشگاهدار می‌شوند.

فردوسی‌پور از میدان رسانه‌ای دور می‌شود؛ در عوض جای او را افرادی می‌گیرند که نیمچه تخصصی هم در کار گزارش و اجرا ندارند. علیرضا فغانی داور عرصه بین‌المللی و افتخار فوتبال ایران برای قرار گرفتن در لیست الیت، هزار بار می‌میرد و زنده می‌شود و کار به مداخله سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال می‌کشد؛ انگار بهتر از فغانی هم در این صحنه داریم که اینقدر زمان را تلف می‌کنند و با اکراه، همه چیز را می‌پذیرند!

رونالدو برای شکستن رکورد علی دایی همه کار می‌کند. تلاش‌های او تحسین برانگیز و نیروی انگیزش این بازیکن در دنیای فوتبال بی‌نظیر است؛ خوشحالیم یکی مثل رونالدو رکورد دایی را می‌زند.

او رکورد دایی را می‌زند، ما هم دایی‌ها را در فوتبال ایران نمی‌بینیم. دادکان‌ها را بیش از یک دهه در کنج خانه رها و فردوسی‌پورها را از فوتبال دور می‌کنیم. این نهایت هنر ماست؛ حالا بگذارید رونالدو هم این رکورد را بشکند؛ آب از سر این فوتبال دیگر گذشته...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا خودش نفهمید چی میخواد بگه

      پاسخ ها

      • هلن

        خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج