۱۰۵۹۱۲۵
۱۹ نظر
۵۰۰۱
۱۹ نظر
۵۰۰۱
پ

فرق‌گذاشتن بین پرسپولیس و استقلال را دیدم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی به همراه پیشکسوتان پرسپولیس در جلسه با نمایندگان مجلس شرکت کردم، هیچ‌کس از وزارت نیامد تا حرف ما را بشنود، ولی برای جلسه با پیشکسوتان استقلال وزارت نماینده فرستاد تا به مشکلات‌شان رسیدگی شود.

خبرورزشی: پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی به همراه پیشکسوتان پرسپولیس در جلسه با نمایندگان مجلس شرکت کردم، هیچ‌کس از وزارت نیامد تا حرف ما را بشنود ولی برای جلسه با پیشکسوتان استقلال وزارت نماینده فرستاد تا به مشکلات‌شان رسیدگی شود.

سپهر حیدری یکی از آدم‌های تحصیلکرده فوتبال ما به حساب می‌آید و انصافاً همیشه حرف‌هایش شنیدنی است. سپهر که مثل هواداران پرسپولیس از وضعیت تیم فینالیست آسیا راضی نیست، در گفت‌وگو با ما حرف‌های جالبی درخصوص اوضاع این روزهای پرسپولیس به زبان آورد.

می‌خواهیم از دیدار با سایپا شروع کنیم. بازی را چطور دیدی؟

بازی بدی نبود، پرسپولیس نمایش خوبی داشت، خب به دلیل فاصله کم لیگ قهرمانان و شروع فصل جدید کمی خستگی در تیم مشهود بود ولی با این حال پرسپولیس موقعیت‌های بسیار خوبی ایجاد کرد که اگر بدشانسی و درخشش گلر سایپا نبود، سه امتیاز را به راحتی به دست می‌آورد. ضمن اینکه سایپا تیم بسیار جوان و دونده‌ای دارد و همین دوندگی بالا پرسپولیس را اذیت کرد و اجازه بازیسازی به خط میانی پرسپولیس به خصوص بشار که به نوعی بازیساز اصلی تیم بود را نداد.

پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی است؟

با یک بازی نمی‌شود تیمی را قضاوت کرد و پیش‌بینی مدعیان قهرمانی از حالا خیلی زود است ولی پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی به حساب می‌آید و در این موضوع شکی وجود ندارد.

عملکرد خط دفاعی را در بازی با سایپا چطور دیدی؟

به جز چند دقیقه ابتدایی که بازیکنان سایپا از پشت مدافعان کناری حرکت کردند، در سایر دقایق خط دفاعی پرسپولیس عالی کار کرد و موقعیت زیادی به حریف نداد.

به هر حال با جدایی مدافعان باکیفیتی مثل شجاع و نادری هواداران پرسپولیس نگران وضعیت خط دفاعی هستند.

خب در اینکه آنها مدافعان باکیفیتی هستند، شکی نیست ولی به هر حال جدا شدند و کاری نمی‌شود کرد. خودم به شخصه علاقه‌ای ندارم خیلی در مورد جدایی بازیکنان در این فصل حرف بزنم چون عقیده دارم باید از فکر آنهایی که رفتند بیرون بیاییم و بازیکنانی که ماندند و در حال حاضر در پرسپولیس حضور دارند را دریابیم. این بازیکنان سرمایه‌های پرسپولیس هستند و باید از سوی هواداران حمایت شوند.

پرسپولیس بعد از رسیدن به فینال آسیا دچار حواشی زیادی شد. به نظرت دلیلش چیست؟

واقعاً از وقتی تیم به فینال رسیده، هواداران پرسپولیس یک روز خوش ندیدند و آرامش نداشتند. هر روز پرسپولیس را می‌زنند و به آن شوک وارد می‌کنند. نمی‌دانم چه بر سر این باشگاه آمده که اینقدر حاشیه در آن زیاد است. به خدا یحیی عجب صبری دارد که تا الان حرفی نزده. من به شخصه به او تبریک می‌گویم. به نظرم کادر فنی خیلی خوب حواشی را مدیریت کردند و نگذاشتند شرایط از این بدتر شود. وقتی می‌گویند فقط ٧، ٨ میلیون در حساب باشگاه پول وجود دارد، یعنی فاجعه. دیگر از این بدتر نمی‌شود. الان تیم نیاز به بازیکن دارد و کادر فنی دستش خالی است ولی با کدام پول یار بگیرند؟ با کدام پول بازیکن جذب کنند؟ تیم‌ها که مجانی بازیکنان‌شان را به پرسپولیس نمی‌دهند. اگر هیئت مدیره نمی‌تواند پول به باشگاه بیاورد و تزریق کند، پس حضورش چه فایده‌ای دارد؟ الان پرسپولیس نیاز به پول دارد ولی هیئت مدیره کجاست؟ چرا کاری نمی‌کند؟ وقتی درآمدزایی نمی‌تواند بکند پس به چه دردی می‌خورد؟ این درحالیست که در تیمی مثل استقلال می‌بینیم اعضای هیئت مدیره‌اش فعال هستند و به تیم کمک می‌کنند، پول به باشگاه تزریق می‌کنند ولی در پرسپولیس این‌طور نیست در صورتی که ما باید تا یک ماه دیگر در فینال آسیا حاضر شویم.

یعنی وزارت ورزش بین دو تیم فرق می‌گذارد؟

دیگر چطور باید فرق بگذارد تا باورتان شود؟ سؤال من خیلی ساده و شفاف است؛ می‌گویم چطور هیئت مدیره تیم رقیب چند عضو اقتصادی دارد که به باشگاه‌شان پول تزریق می‌کنند ولی چنین افرادی در پرسپولیس وجود ندارند؟ من اصلاً به استقلال ایراد نمی‌گیرم و روی صحبتم آنها نیستند چون وظیفه هیئت مدیره همین است که اعضای باشگاه استقلال انجام می‌دهند. کاملاً صحبتم با مدیران وزارت ورزش است که این شرایط سخت برای پرسپولیس به وجود آمده است. ضمن اینکه چند وقت قبل به چشم فرق گذاشتن وزارت ورزش بین دو تیم را دیدم. وقتی به همراه پیشکسوتان پرسپولیس در جلسه با نمایندگان مجلس شرکت کردم، هیچ‌کس از وزارت نیامد تا حرف ما را بشنود ولی برای جلسه با پیشکسوتان استقلال وزارت نماینده فرستاد تا به مشکلات‌شان رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      بابا شما دیگه خیلی رو دارین بخدا کل دنیا فهمید وزارت با شماست و چکار کرده براتون جام اسنپی و بقیه حرفا

      پاسخ ها

      • ممج اقا

        نه بابا فقط شما کیسهه کشا فهمیدین!

      • دلا

        اها وزارت اومد واسه ما گل زد واسه شما نزد که اینجوری می گی وزیر همیشه کیسه ای بوده

      • دلا

        اها وزارت اومد واسه ما گل زد واسه شما نزد که اینجوری می گی وزیر همیشه کیسه ای بوده

      • بدون نام

        باااااااااااش

      • حمید پرسپولیسی

        اسنپی دو قهرمانی چهار جانبه کیسه است که بهش مینازید چون افتخار دیگه ای ندارین ..کیسه وطن فروش ال سعود بهمراه بابا محمود و مسعود هم هیچ هیییچ غلطی نمیتوانند بکنن

    • بدون نام

      شما راست میگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این صحبتها میکنی که مردم نفهمن مردم خیلی روشن هستند ۴سال چه کارهایی که برای تیم حکومتی نکردند واقعا خجالت بکش خودت به آن راه میزنی .

    • ابراهیم ع

      چقدر این حیدری چندشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیدری سرورته هر چند پخش نمیشه

      • مرتضی

        آقاست سپهر حیدری

    • تاجی(دراختورچی)

      بابا مسعودتون اون بالا هست نماینده میخاد چیکار

    • اس اس

      هدایتی و چند نفر دیگه یادت رفته بعدش هم توی این چند سال کمک کرده تا قهرمان بشید و بازیکن ها تون مثل اس اس؟آخر فصل بخاطر بی پولی نرن انگار عادت کردین حالا تیمتان سده مثل سرورتان توی این چندسال که بزرگتر نداره؟

    • بدون نام

      تو دیگه برو دست خدا
      سپهر حیدری تحصیلکرده

    • taji

      پس اینجوری جلسہ بابا مسعود پارسال بہ طور خصوصی با علی پروین ھم بگو ولی اصلا پیشکسوتای استقلال رو باھاشون جلسہ نزاشت بعد تا میگین این مدیر بدہ ۳ روزہ عوض میکنن برای استقلال یک سال ونیم گفتن فتحی دارہ خراب میکنہ بعد عوض کرد حرف ھمہ ھم بود فرق اینہ کہ زمین تمرین لنگ با بھترین امکانات ولی استقلال زمین ندارہ

    • رومزی

      بگوآقای حیدری خسته نشدی ازبس مصاحبه میکنی مطمعن باش توپرسپولیس جایی براتونیست خودت تلف نکن.

    • بدون نام

      کیسه کشای محترم آقای خلیل زاده دیشب تائید کردند که بابا مسعود متعلق به کیسه است و یک ماه تمام به ایشان دستور می دادند استراماچونی باید برگردد اما همین وزیر دستور دادند برانکو دیگه باید بره، اگر باور نداری برنامه فوتبال برتر دیشب 26 آبان 99 را خوب ببینید تا اگر دوست داشتید بفهمید، در ضمن بابت مسجل شدن فینالیست پرسپولیس هم به شما تسلیت عرض می کنم.

    • بدون نام

      فقط پستهی لنگیها می گذارند این برترینهاهم

    • دشمن فرضی

      اره وزیر باماست ،ولی ۱۶۰ هزار دلار داد تا به چونی بدید فسخ نکنه،که پول هم برگشت خورد.د.م اینکه خود خلیل زاده در فوتبال برتر گفت وزیر بهم فشار می آورد که باید چونی را برگدانی ومن ۲۰ روز خیلی سختی را تحمل وسپر ی کردم ونشد.در جای دیگه هم میگه چونی نمی‌خواست بیاد اگر اومدنی بود که پولش را که گرفته بود می اومد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج