adexo3
۱۰۵۹۴۲۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

شاید بشار تا پایان فصل در پرسپولیس بماند

پرسپولیسی‌ها این روز‌ها تمرینات سفت و سختی را زیر نظر کادرفنی خود دنبال می‌کنند تا بعد از یک تساوی ناامیدکننده در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر برابر سایپا، بتوانند در هفته دوم مقابل صنعت‌نفت‌آبادان پیروز و علاوه‌بر روحیه گرفتن مجدد، از زیر بار فشار انتقاداتی که این روز‌ها توسط رسانه‌ها و هواداران انجام می‌شود، خارج شوند.

روزنامه فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها این روزها تمرینات سفت و سختی را زیر نظر کادرفنی خود دنبال می‌کنند تا بعد از یک تساوی ناامیدکننده در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر برابر سایپا، بتوانند در هفته دوم مقابل صنعت‌نفت‌آبادان پیروز و علاوه‌بر روحیه گرفتن مجدد، از زیر بار فشار انتقاداتی که این روزها توسط رسانه‌ها و هواداران انجام می‌شود، خارج شوند.

شاید بزرگ‌ترین دغدغه کادر فنی پرسپولیس برای دیدار پیش‌رو حضور بشار رسن عراقی در اردوی تیم ملی کشورش باشد و مشخص نیست با توجه به غیبت این بازیکن در تمرینات اخیر، او می‌تواند خودش را برای این دیدار به اردوی پرسپولیس برساند یا خیر.

تست کرونا قبل از اضافه شدن به تیم

با توجه به اینکه دروازه‌بان تیم ملی عراق در اردوی اخیر با ابتلا به ویروس کرونا مواجه شده و این موضوع به تایید پزشکان تیم ملی عراق هم رسیده است، حالا همه پرسپولیسی‌ها نگران این هستند که این بازیکن که از قضا رابطه دوستانه‌ای هم با جلال حسن دارد، دچار این ویروس منحوس شده باشد. به همین جهت کادرفنی سرخ‌ها که نگران سلامت این بازیکن و همچنین سایر بازیکنان تیم هستند قرار است به‌محض ورود او به تهران از او تست کرونا بگیرند و درصورت منفی بودن او را به اردو اضافه کنند. البته این بازیکن قرار است پیش از ورود به کشور تست کرونا بدهد و سپس مجوز حضور در کشور را به‌دست بیاورد اما باز هم پرسپولیسی‌ها برای اطمینان بیشتر می‌خواهند یک تست مجدد از او به عمل بیاورند.

جلسه با سمیعی برای بندهای جدید

پیش از اینکه مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا بدهد برای نگه داشتن بشار به او قول‌هایی داد که هنوز به‌صورت مکتوب به قراردادش اضافه نشده و حتی یحیی نیز نپذیرفته که برای عملی شدن این حرف‌ها واسطه قرار بگیرد.

حالا شنیده می‌شود او بعد از بازگشت به ایران قصد دارد به دیدار سمیعی برود تا با او در مورد قول و قرارهای مالی که با رسول‌پناه گذاشته بود و همچنین بند جدایی بعد از فینال آسیا با او به گفت‌وگو بنشیند. با توجه به حضور رسول‌پناه در جلسه هیات‌مدیره باشگاه در چند روز گذشته، بشار می‌تواند امیدوار باشد که این قول و قرارهای کلامی به‌صورت متمم به قراردادش اضافه شود.

احتمال ماندن تا پایان فصل

با اینکه پیش از شروع فصل جدید رسن از تیم‌های قطری پیشنهادات خوبی در دست داشت و حتی تا مرز جدایی از پرسپولیس هم پیش رفت، اما شنیده می‌شود که این بازیکن این روزها هیچ پیشنهادی در دست ندارد و به همین دلیل با خاطری آسوده و تمرکز بالا به‌دنبال کسب موفقیت‌های جدید با پرسپولیس است. شنیده می‌شود اگر پیشنهاد اروپایی خوبی تا نیم‌فصل به‌دست رسن نرسد، او به احتمال زیاد تا پایان فصل در پرسپولیس ماندگار خواهد شد اما با توجه به شرایط باید او را یکی از جدا شده‌های سرخ در فصل آتی بدانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      حداقل تا زمانی بابا مسعود باشه هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج