۱۰۶۰۰۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خطیبی: علی دایی راست می‌گفت!

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است شایسته شکست مقابل سپاهان نبودند.

ورزش سه: سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است شایسته شکست مقابل سپاهان نبودند.

رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان، ضمن تشکر از زحمات این باشگاه اصفهانی، اظهار کرد: واقعیت این است که ما بازنده این بازی نیستیم. هر دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم ولی با اشتباهاتی که داور و کمک داور انجام دادند، شاکله تیم ما بهم ریخت.

او ادامه داد: در فوتبال ما علی دایی‌ها را محروم می‌کنند ولی الان می‌بینم که علی دایی حرف حق را درباره مسائل داوری می‌گفت. ما این همه در طول هفته زحمت می‌کشیم، اما یک کمک داور یا داور می‌آیند و تمام زحمات تیم ما را خراب می‌کنند.

سرمربی آلومینیوم با تاکید بر اینکه با سند صحبت می‌کنم، ابراز کرد: تصویر گل آفساید سپاهان را به ناظر مسابقه نشان دادم که گفت حق با شما است. یک داور با اشتباهش زحمات یک تیم را بر باد می‌دهد.

خطیبی اضافه کرد: در زمان گل سپاهان، به داور می‌گویم شما ندیدید که بازیکن سپاهان با کف استوک به سر بازیکن ما زد و از سر او خون می‌آید؟ می‌گوید من ندیدم. جالب است که داور چهارم می‌گوید آفساید را مطمئن نیستم، اما در زمان گل سپاهان، بازیکن این تیم روی مدافع آلومینیوم خطا کرد.

او با تاکید بر اینکه گل سپاهان در موقعیت کاملا آفساید به ثمر رسید، گفت: به آقای نجاتی به‌عنوان ناظر داوری مسابقه آن صحنه را نشان دادم که گفت شما درست می‌گویید. زحمات یک هفته‌ای ما را خراب کردند.

سرمربی آلومینیوم که به شدت از قضاوت تیم داوری دیدار با سپاهان عصبانی بود، تاکید کرد: در هفته‌های اول نمی‌خواهیم راجع به داوری صحبت کنیم، اما نمی‌گذارند. یک تیم زحمت بکشند، اما یک داور یا کمک داور با کار خود زحمات تیم را بر باد می‌دهند. با این شرایط که من نمی‌توانم راجع به مسائل فنی داوری صحبت کنم.

خطیبی یادآور شد: هر دو تیم نمایش خوب و جنگنده‌ای داشتند و موقعیت‌هایی به دست آوردند، اما صحنه‌های داوری را دیدید و قطعا کارشناسان را نظر می‌دهند.

او تاکید کرد: سه کارشناس در برنامه فوتبال برتر هستند که هر موقع به نفع داور باشد، می‌گویند درست است ولی اگر به ضرر داور باشد، می‌گویند دید نداشت و تصمیم گیرنده کمک داور است. آقایان! داوری درستی داشته باشید. اگر کارشناسان داوری نظرات درستی ندهند، داوری‌ها پیشرفت نمی‌کند.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: متاسفانه امروز با وجود نمایش خوبی که داشتیم، بازنده شدیم. شرایط خوبی نسبت به هفته قبل داشتیم و به تیم خودم و سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امیدوار هستم در بازی‌های آینده اینگونه مسائل را نبینیم. امروز از نظر کیفیت بازی پیشرفت داشتیم و در هفته‌های آینده نیز قطعا بهتر خواهیم شد، اگر این مسائل(داوری) بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج