۱۰۶۰۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گروه خونی فرکی به پرسپولیس نمی‌خورد!

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به خبر مذاکره پرسپولیس با حسین فرکی برای سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده، گفت: خیالتان راحت باشد که فرکی در تیم فولاد می‌ماند زیرا سرمربی تیم ما از مکتب پاس است و گروه خونی‌اش به پرسپولیس نمی‌خورد!

خبرگزاری مهر: در حالی که علیرضا رحیمی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تاکید کرده با علی دایی مشکلی ندارد و وی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس باقی خواهد ماند، با این حال اخباری از مذاکره پشت پرده باشگاه با حسین فرکی سرمربی تیم فولاد به گوش می‌رسد. گفته می‌شود وزارت ورزش تمایل زیادی دارد تا فرکی بخصوص بعد از صحبت‌های دایی علیه وزارت ورزش به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود.

با این حال حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد ضمن رد کردن خبر حضور حسین فرکی در پرسپولیس، اظهار کرد: همانطور که قبلا گفته بودم حکم جلب فرکی درجیبم است و وی تحت الحفظ باشگاه فولاد قرار دارد! خیال ما راحت است چون فرکی در تیم فولاد می‌ماند و جایی نمی‌رود.

ابن قاسم در پاسخ به این سئوال که "آیا فرکی برای ماندن در فولاد با این باشگاه به توافق نهایی رسیده است یا خیر"؟ گفت: فرکی هنوز به ما پاسخ نهایی را نداده است ولی من با قاطعیت می‌گویم که وی در فولاد می‌ماند. او بعد از جراحی پایش دوباره به اهواز بر می‌گردد و تیم را برای فصل بعد آماده می‌کند.

سرپرست فولاد درباره اینکه مربیگری در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است و هر مربی را وسوسه می‌کند پای میز مذاکره برود، تاکید کرد: فرکی با مربیان دیگر فرق می‌کند. او وقتی بازیکن بود یکبار به پرسپولیس رفته و همان یکبار برایش بس بوده است! دو تیم استقلال و پرسپولیس سیاسی هستند و اگر بخواهند مربی و بازیکن را از عرش به فرش می‌کشند.

ابن قاسم ادامه داد: روحیه فرکی با پرسپولیس سازگار نیست و گروه خونی‌اش به این تیم نمی‌خورد. فرکی از مکتب پاس است و فرهنگ خاص خودش را دارد. روحیه فرکی هم لطیف است و مناسب پرسپولیس نیست. مکتب پاس، مکتب اخلاق و بی حاشیه بودن است. در حالی که در استقلال و پرسپولیس حاشیه‌ها رشد می‌کند و مربی هر روز باید تمرکزش را صرف حواشی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه حرف قشنگي زد
      چند خط آخر مطلب و مكتب پاس و استقلال پرسپوليس عالي بود. 100% لايك

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج