۱۰۶۱۴۵۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مهدوی‌کیا: فضای فوتبال با روحیه من سازگار نیست

کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان گفت: ۵ سال تجربه کار کردن در هامبورگ واقعاً به من کمک کرده تا شرایط را ببینم. تجربه‌ام خیلی زیاده شده است.

خبرورزشی: کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان گفت: ۵ سال تجربه کار کردن در هامبورگ واقعاً به من کمک کرده تا شرایط را ببینم. تجربه‌ام خیلی زیاده شده است.

مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان اسبق تیم ملی در رابطه با پیشنهاداتی که به او برای حضور در تیم‌های لیگی داده شده بود، گفت: در مقاطعی پیشنهاد سرمربیگری در تیم‌های مختلف و حتی مربیگری در تیم ملی، تیم امید، جوانان و... به من داده شد. در بحث مدیریت هم پیشنهاداتی بوده ولی هیچ وقت قبول نمی‌کنم، چون فضای فوتبال در ایران، در حال حاضر فضای خوبی نیست و شاید با روحیات و اخلاقیات من همخوانی ندارد.

تشخیص دادم در مرحله‌ای به آلمان بروم‌؛ به هامبورگ شهری که سال‌ها در آن زندگی کرده بودم و باشگاهی که ۸ سال در آن بازی کرده‌ام. دوست داشتم شرایط فوتبال پایه را ببینم، چون خودم درگیر آکادمی خودم در ایران بودم، دوست داشتم از نزدیک شرایط را ببینم و این ۵ سال واقعاً به من کمک کرده تا شرایط را ببینم. تجربه‌ام خیلی زیاده شده است.

ضمن اینکه آرامشی که در هامبورگ برای من وجود دارد، بهتر است. خیلی‌ها می‌گویند شما از چندین میلیارد پول در سال گذشته‌اید، ولی من بیشتر درگیر همان آرامشی هستم که گفتم. حالا هم فکر می‌کنم در کاری که تخصص دارم، کار می‌کنم و امیدوارم آینده خوبی در انتظار فوتبال ایران باشد و ما فوتبالیست‌های بیشتری را از کشورمان در اروپا ببینم‌؛ چون باعث افتخار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای ول موشک قطعا تو افتخار پرسپولیسی هایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج