جاباما
۱۰۶۱۶۸۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

بازگشت شجاعیان و غیبت احتمالی فرشید‌ها

تیم فوتبال استقلال تهران بعد از یک پیروزی و یک شکست روز چهارشنبه در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران بعد از یک پیروزی و یک شکست روز چهارشنبه در سومین هفته از رقابتهای لیگ برتر در تهران به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

آبی پوشان تهران که پس از شروع خوب در هفته نخست لیگ برتر هفته دوم را با شکست پشت سر گذاشتند، در سومین هفته از این مسابقات میزبان ماشین سازی تبریز هستند. تیمی که با یک مساوی و یک شکست برای دیدار با استقلال آماده می‌شود.

آبی پوشان بعد از شکست مقابل فولاد با حاشیه‌هایی مواجه شدند که وضعیت این تیم را تا حدودی بحرانی کرد که یکی از آنها هجمه‌های فراوان هواداران به فرشید باقری، هافبک میانی این تیم بود. باقری شب گذشته در یک مصاحبه چند ثانیه‌ای از باشگاه استقلال و محمود فکری درخواست کمک برای جدایی از این تیم کرد و این امکان وجود دارد که فرایند این اتفاقات منجر به دوری او از ترکیب اولیه آبی پوشان شود.

فرشید اسماعیلی یکی دیگر از هافبک‌های آبی پوشان نیز با مصدومیتی جزیی مواجه است که ممکن است این مصدومیت مانع از حضور او در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر شود که در این صورت آبیها در هفته سوم بدون فرشیدها ارنج خواهد شد.

از سوی دیگر داریوش شجاعیان هافبک خلاق آبی پوشان که ماه‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات از دست داده بود به شرایطی رسیده که قادر به حضور در ترکیب باشد و بعید نیست در غیاب فرشیدها، شجاعیان از سوی فکری در ترکیب اولیه آبی پوشان قرار گیرد.

دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ چهارشنبه ۵ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و احتمال اینکه فکری تغییراتی در ترکیب اولیه تیمش اعمال نماید وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی آلبوغبیش

      فرشید جان برات آرزوی موفقیت دارم و بازی ماشین سازی برسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی حالت خوبه ،؟

    • بدون نام

      فرشید باقری بهترین نباشه ازبهترینهای فوتبال ستاره مرده مامحسوب میشه....ازهوادارهاخواهش میکنم تمرکز این بازیکن روبهم نزنن

    • بدون نام

      فرشیدخان باقری توبایدبرگردی به روزهای اوج خودت...زمان منصوریان بازیهای قشنگت یادمون نرفته تومیتونی پسر..تلاش کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج