۱۰۶۱۹۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا:

رعایت پروتکل های بهداشتی به ۹۰درصد رسید

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز در دستور کار قرار گرفت.

ایرنا: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس گزارش های دریافتی رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز در دستور کار قرار گرفت.

«علیرضا رئیسی » سه شنبه شب در گفتگوی ویژه تلویزیونی با اشاره به شلوغی مترو تهران، افزود: شلوغی مترو بیشتر به علت تردد کارمندان است و مقرر شده فردا(چهارشنبه) این مساله در هیات دولت مطرح شود، اگر صلاح باشد در صورت امکان با تفویض اختیار به وزارتخانه ها، ساعت کار کارمندان شناور می شود و باز هم تعداد کارمندان در ادارات کاهش می یابد.

رعایت پروتکل های بهداشتی به ۹۰درصد رسید

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد : با شناور شدن ساعت کار کارکنان در ادارات، این کمک خواهد کرد تا حجم تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص با مترو کاهش یابد.

رئیسی افزود: اگر ساعت کار کارمندان در ادارات نیز شناور شود در این صورت عده ای از کارکنان ساعت 8 تا 14 و عده ای نیز مثلا از ساعت 10 تا 15 در ادارات حضور خواهند یافت.

به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در کشور در حال حاضر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در 160 شهر به مدت دو هفته تعداد کارکنان ادارات به یک سوم کاهش پیدا کرده اند و از ساعت 21 تا 4 صبح نیز تردد خودروهای شخصی در سطح معابر شهرها ممنوع شده و از سفر خودروهای شخصی با پلاک غیربومی نیز در استان ها جلوگیری می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج