نماینده مجلس: نظامی‌ها مذاکره را بهتر بلدند
۱۰۶۲۲۶۲
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۱۶۸۶
یک نماینده مجلس گفت: آقای روحانی هفت سال است که می‌گوید من سرهنگ نیستم و حقوق‌دانم، ولی در این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زده است، بزرگترین مشکلات امروز کشور ما ساخته دست همان کسی است که با افتخار می‌گفت من سرهنگ نیستم و حقوق‌دان هستم.

انتخاب: یک نماینده مجلس گفت: آقای روحانی هفت سال است که می‌گوید من سرهنگ نیستم و حقوق‌دانم ولی در این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زده است? بزرگترین مشکلات امروز کشور ما ساخته دست همان کسی است که با افتخار می‌گفت من سرهنگ نیستم و حقوق‌دان هستم. این در حالی است که افراد نظامی با توجه به سوابق تشکیلاتی و انضباطی خودشان می‌توانند نظم بهتری به مدیریت امور بدهند.

یک نماینده مجلس گفت: آقای روحانی هفت سال است که می‌گوید من سرهنگ نیستم و حقوق‌دانم ولی در این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زده است? بزرگترین مشکلات امروز کشور ما ساخته دست همان کسی است که با افتخار می‌گفت من سرهنگ نیستم و حقوق‌دان هستم. این در حالی است که افراد نظامی با توجه به سوابق تشکیلاتی و انضباطی خودشان می‌توانند نظم بهتری به مدیریت امور بدهند.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با «انتخاب» درباره نامزدی چهره‌های نظامی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: ما اگر به تاریخ نگاه کنیم و جهان امروز را ببینیم، متوجه خواهیم شد بسیاری از کشورهایی که موفق بودند از گزینه‌های منضبط و با دسیپلین و نظامی در امور اجرایی و سایر موضوعات استفاده کردند و لذا این نمی‌توان مساله نگران‌کننده‌ای باشد.

این نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که آقای روحانی هفت سال است که می‌گوید من سرهنگ نیستم و حقوق‌دانم ولی در این هفت سال چه گلی به سر این مملکت زده است، گفت: بزرگترین مشکلات امروز کشور ما ساخته دست همان کسی است که با افتخار می‌گفت من سرهنگ نیستم و حقوق‌دان هستم. این در حالی است که افراد نظامی با توجه به سوابق تشکیلاتی و انظباطی خودشان می‌توانند نظم بهتری به مدیریت امور بدهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در پاسخ به این پرسش که آیا یک چهره نظامی می‌تواند در عرصه سیاسی و اقتصادی یا سیاست خارجه موفق باشد، گفت: قطعا از خیلی از افرادی که ادعای آن را دارند، بهتر خواهن بود. نظامیان بهتر مذاکره را بلد هستند، چراکه با شجاعت و اقتدار و عزت پای میز مینشینند و ترس و لرزی ندارند.

این نماینده اصولگرای مجلس با طرح این سوال مگر مشکلات بزرگ شهر تهران به دست چه کسی حل شد و تحولات گسترده پایتخت در دوران چه کسی رقم خورد، گفت: تمام مشکلات تهران در دوران همان فردی که بهش لقب سرهنگ داده بودند، حل شد. اگر نظامیان نمی‌توانند موفق باشند، پس چرا قبلی‌ها و بعدی‌ها نتوانستند مشکلات شهر تهران را حل کنند یا تحولاتی را رقم بزنند؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ورود نظامیان با سخنان امام(ره) مبنی بر ضرورت عدم ورود نظامیان به سیاست تضادی ندارد، گفت: متاسفانه برخی سخنان امام(ره) را آن طوری که دوست دارند، تعبیر و تفسیر می‌کنند. منظور امام(ره) این نبود که افراد نظامی نمی‌توانند نامزد بشوند یا برخی موضوعاتی که بعضا از زبان برخی‌ها می‌شنویم. فراموش نکنید که یک رییس جمهور نظامی به معنای آن نیست که دولت یا حکومت نظامی شود.

عزیزی در پاسخ به این پرسش که آیا ورود یک چهره نظامی به انتخابات و حمایت یا عدم حمایت جریان‌های سیاسی از او باعث نمی‌شود تا در آینده آن نهاد نظامی به آن جریان سیاسی نزدیک یا از آن فاصله بگیرد، تصریح کرد: من موافق نیستم و این مقایسه و تفسیر را کاملا باطل می‌دانم.

وی افزود: شما به تخصص‌های لازم برای ریاست جمهوری اشاره کردید ولی من می‌خواهم بپرسم که آیا آقای روحانی که خودش را حقوق‌دان می‌داند، اقتصاد و عمران بلد بود؟ بدتر اینکه همین آقای حقوق‌‌دان هم برجام را به عنوان یک فاجعه پذیرفت. من تصور می‌کنم، کسانی که دنبال رشد و عزت و اقتدار ایران نیستند، این حرف‌ها را می‌زنند. وگرنه سوابق نظامیان در عرصه اجرایی مشخص است. عملکرد آقای قالیباف در تهران یک کارنامه درخشان است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه با اشاره به وزارت رستم قاسمی به عنوان یک چهره نظامی در وزارت نفت، گفت: بهترین دوران فروش نفت را ما در دوره آقای قاسمی داشتیم. همان پالایشگاه‌ها و تاسیسات نفتی و پتروشیمی‌ها که امروز به آن می‌نازند، ماحصل دوران آقای قاسمی است. مگر امروز جز خاتم الانبیا کس دیگری در ایران پروژه‌های بزرگ عمرانی انجام می‌دهد. چرا یک عده نگران حضور نظامیان هستند؟

انتشار یافته: 83
در انتظار بررسی:9
Iran, Islamic Republic of
17:03 - 1399/09/05
جاده صاف کن...چاخان
پاسخ ها
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
واقعا
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ای نماینده که نماینده ملت نیستی. چون روحانی نتوانست پس نباید نظامی بیاید؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این حضرت آقا هنوز تو خواب خرگوشی مونده . جناب ، رای بی رای ، چه نظامی ، چه غیر نظامی . یکی بالاخره منصوب میشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
محسن رضایی رییس جمهور بعدی
حشمت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
الان مجلس دست نظامی است، توی این چند ماه چه تاجی سر مردم گذاشته؟آدرس غلط ندید
Iran, Islamic Republic of
17:03 - 1399/09/05
توخودت ا زروزی رفتی مجلس چکارکردی کاری به حقوقدان وسرهنگ نداشته باش
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ایشان اذعان به بیسوادی وبی ثمرگی مجلس دارند
Iran, Islamic Republic of
17:04 - 1399/09/05
پس مذاکره و سازش خوبه ولی نه به دست حزب رقیب.
پاسخ ها
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
همه شماها سروته یه کرباسین
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دمت گرم همینه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ما یا احزاب ؟
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
گل گفتید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
میگن عاقل از یه سوراخ یه بار گزیده می شود .
چندین بار مذاکره انجام شد ولی نتیجه چه بود ؟ جز خسارت و از بین بردن دست آوردها و دادن امتیاز به طرف مقابل و تلف کردن وقت ،
حال فرقی نداره چه نظامی یا غیر نظامی الآن همت و غیرت دلسوزی به این مردم و کشور لازمه هرکی داره بسم الله
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این ادم نماینده کرمانشاه است نه شیراز وآبروی هرچه کرمانشاهی برده با آن 20 هزار رای حیف ازمردم دلاور کرمانشاه که این مجیز گو شده نماینده شان. من خودم کرمانشاهیم واز چاپلوسی نه تنها من بلکه همه مردم عزتمند این دیار بیزارند بدین علت درمیان شهر امیلیونی 20هزار رای اورد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ببین یه نفس بکش هلاک نشی
یک تنه هرچی کامنته گذاشتی
مذاکره چی!یه نفس عمیق
Iran, Islamic Republic of
17:06 - 1399/09/05
ای ول دمت گرم . اتفاقا نظامی صدرصد حواسش به نیروهای زیر دست‌ها و همش پیگیری میکن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سواد هم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
17:07 - 1399/09/05
حقوق دان تاماچه کردن به ایران
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
شما سرهنگ ها که رفتین مجلس چکار کردین برا کشور .کشور ی که معلوم نیست کی رئیس جمهورش از این بهتر نمیشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
چه اصول گرا چه اصلاح طلب فقط وفقط به فکر خودشان و اطرافیانشان هستندبیچاره به این مردم که شده اند بازیچه اینها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عزیزی جان مگر آقای روحانی خودش رفت مذاکره کرد اول مذاکره نه تنها روحانی هیچ کس بدون هماهنگی حکومت و نظام نمی توانند در دو دوره قبل روحانی اصلا نتوانستند مذاکره را پیش ببرند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
این حرفها و سخنان چه ربطی به روحانی دارند مگر روحانی گفته نظامیان شرکت کنند و یا شرکت نکنند مردم تصمیم گیرنده هستند مردم می خواهند رای بدهندمردم به هر دلشان بخواهد رای می دهند چه نظامی و چه غیر نظامی و کسانی هستند که رای هم نمی دهند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
شما که دم از قالیباف می زنید پس چطور این مجلس تمام اصول گرا هستند تا حالا نه قالیباف و نه شما کار مثبتی نتوانستید انجام دهید پس چرا به قولهایی که مردم داده اید عمل نمی کنید قالیباف که می خواست یخچالها را پر کند شما که می خواستید تورم و گرانی و مسکن و ارز را سر سامان دهید پس چه شد
Iran, Islamic Republic of
17:08 - 1399/09/05
شما خودتون چه گلی به سر این ملت زدین همه تون سروته یه کرباسین
United Kingdom
17:09 - 1399/09/05
با همین توهمات سر خودتون رو مشغول کنید و بخیال خود نیز مردم را تحمیق،ولی در اشتباه هستید.
Iran, Islamic Republic of
17:13 - 1399/09/05
آره میبینیم همونطوریکه تو درمجلس بلدی برودنبال دناپلاست نظامی کارش حفاظت ازمرزهاست نبایدبه سیاست دخالت کنه
Iran, Islamic Republic of
17:15 - 1399/09/05
اره دیدیم تو زمان احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
17:16 - 1399/09/05
اولا نماینده کرمانشاه هست نه شیراز دوما کسانی که کرمانشاهی هستن اینو بهتر میشناسن که ...
Japan
17:18 - 1399/09/05
آقای نماینده ازکجافهمیدی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
17:20 - 1399/09/05
جناب آقای نظامی عزیز،مگر امام خمینی نگفته نظامیان حق ورود به سیاست را ندارند
Iran, Islamic Republic of
17:23 - 1399/09/05
رای نمیدیم چ نظامی چ غیر نظامی
Iran, Islamic Republic of
17:24 - 1399/09/05
نظامی کارش دفاع و جنگیدن است. مذاکره کار سیاسیون است.
Iran, Islamic Republic of
17:24 - 1399/09/05
بگو خودتون میخواید مذاکره کنید
Iran, Islamic Republic of
17:25 - 1399/09/05
واقعا باعث شرمندگی است این فردهنوز نمی داند تهران را کرباسچی تهران کرد
Iran, Islamic Republic of
17:33 - 1399/09/05
اتفاقا برخلاف عقلا شما فرمودید. چون نظامیان اصلا هیچ جای دنیا مذاکره نمیکنند. چون بلد نیستند.
United Arab Emirates
17:41 - 1399/09/05
آب که سربالا بره ، قورباغه ابوعطا میخونه
Iran, Islamic Republic of
17:42 - 1399/09/05
خیلی خدا خدا می کنید که اوضاع مردم خوب نشه ،تا مجلس را هم بگیرید .می دونید که اگر ترامپ کار را خراب نکرده بود ،روحانی درست رفت ولی خب دشمن داخلی از یک طرف هی آتیش روشن کرد و اسرائیل و عربستان هم از بیرون. ولی ملت ایران خدا را دارد .
Iran, Islamic Republic of
17:46 - 1399/09/05
همین آقای سرهنگ چند ماهه نشسته رو صندلی بالامقام ایا چه گلی کاشته تا بعد از اینهم بهترین ها را بکاره بر سر مردم شما اصلا همگی بیکارین یا مردم رو دست میچرخونین مردم زیر فقر کمرش شکسته این اقا از تبلیغ بیجا بدرد نخور دم میزنه
Iran, Islamic Republic of
17:50 - 1399/09/05
هنوز یاد نگرفتی تو کار دولت دخالت نکنید
Iran, Islamic Republic of
17:51 - 1399/09/05
بله خیلی شماها بلدین الان تو ایران مشخصه همه چی گل و بلبله
Iran, Islamic Republic of
18:06 - 1399/09/05
شایستگی توان قدرت مدیریت به همراه دیسیپلین و عزم جزم ویتواند مار چند سر مافیای را که به جان کشور افتاده و بخصوص بی ارادگی را از بین ببرد
Iran, Islamic Republic of
18:12 - 1399/09/05
رای بی رای!
انتخابات سال آینده با ده درصد هم انجام نمیشه چون که هر چه در انتخابات شرکت کردیم فقط دزدها زیاد شدند.
Iran, Islamic Republic of
18:15 - 1399/09/05
چرت وپرت گفتی مخصوصا که از قالبباف با ان سابقه خراب در شهر دا ری تعریف کردی جوش خودتو می رنی برای سمت بیشتر
Iran, Islamic Republic of
18:18 - 1399/09/05
نماینده شیراز نه ، نماینده کرمانشاه هستند ایشون
در ضمن
چقدر در پاچه خواری قالیباف افراط کرد.......
Iran, Islamic Republic of
18:18 - 1399/09/05
خب از نظامیان در مذاکرات مشاوره بگیرن . نه ریس جمهور!
Iran, Islamic Republic of
18:18 - 1399/09/05
خب از نظامیان در مذاکرات مشاوره بگیرن . نه ریس جمهور!
Iran, Islamic Republic of
18:19 - 1399/09/05
راست میگه همه جای دنیا نظامیا مذاکره میکنن سیاستمدارا میجنگن
Iran, Islamic Republic of
18:26 - 1399/09/05
دقیقا درست میگه نظامیان موفق ترن
Iran, Islamic Republic of
18:32 - 1399/09/05
اون که حقوق دان بود نتونست از دست امسال شما کاری کنه وای بحال نظامی ها، تبدیل به کره شمالی میشیم.
Iran, Islamic Republic of
18:33 - 1399/09/05
اگه نظامیان این سرزمین نبودن خدا شاهد امریکا به این راحتی درخواست مذاکره نمیداد,با پر روی و بی احترامی مسولین دولتی رو تسلیم میکرد,خدایا به حق خودت دلسوزان مردم را حفظ کن.
Iran, Islamic Republic of
18:34 - 1399/09/05
4ماهه تفنگ بادی ثبت نام کرده ام پولش راهم واریز کرده ام هنوز خبری نیست..دلت خوشه برادر
Iran, Islamic Republic of
18:46 - 1399/09/05
نه جون مادرتون رئیس مجلس نظامی رئیس جمهور هم نظامی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
18:47 - 1399/09/05
چه شود.هم مجلس نظامی هم ریاست مجهوری نظامی.
Iran, Islamic Republic of
18:50 - 1399/09/05
ببین چه بر سر مملکت در آمده که کسی نیست مملکت رو اداره کنه؟
Iran, Islamic Republic of
19:16 - 1399/09/05
تو ایران فرقی نمیکنه کی باشه
Iran, Islamic Republic of
19:16 - 1399/09/05
نه اینها چاخان نیست جاده صاف کردن هم نیست این یک واقعیت است کشور از بی نظمی و کل کل سیاسی به این وضع افتاده هیچ چیز سر جاش نیست همه اش حرف و حرف و حرف. اگر ارگانی هم به جای حرف زدن عمل کرده باشه سپاه است کشور نیاز به نظم داره. ودر ضمن دست افرادی که توی جیب مردم و بیت المال باید با شجاعت قطع بشه.
Iran, Islamic Republic of
19:22 - 1399/09/05
کاملا درسته ..مثلا من خودم با یک استوار مذاکره میکردم .که اتفاقا سلاحش در غلاف روی کمرش بود ..انقدر زودقانع شدم .که کیف کرد.
France
19:40 - 1399/09/05
توکه دیگه حرف نزن بادودرصد رای اونهم اونجوری رفتی مجلس وسواد وکارکردنت برای همه مشخصه آقای سهمیه ای
Iran, Islamic Republic of
19:40 - 1399/09/05
حالا اگر فرد مورد نظر شما رییس جمهور شود ،مطمئنی که پست وزارت را به شما می دهند ،نظر امام خمینی در خصوص ورود نظامیان به سیاست با نظر شما مغایرت دارد،مواظب باشید نان به نرخ روز نخوریید ،که کراهت دارد .
Iran, Islamic Republic of
19:49 - 1399/09/05
اره با موشک مذاکره میکنن
Iran, Islamic Republic of
20:06 - 1399/09/05
خب چندتا از اون کشورهای موفق رو نام میبردی
، حتما عراق و لیبی جزوشون هستن
Iran, Islamic Republic of
20:12 - 1399/09/05
سرهنگ درجه پایین. برای ریاست جمهوری که پست مهمیه باید سر لشگر باشد.
Iran, Islamic Republic of
20:14 - 1399/09/05
مهم اینه که پرچمتون بالاست حاج قاسم یکی از شماها بود
Iran, Islamic Republic of
20:54 - 1399/09/05
نه بابا راست میگی.؟ نکنه میخواید یه جنگ دیگه را بیندازید والله من دیگه نیستم شما مسئولین که بچه هاتون در اروپا وامریکا دارند عشق و حال میکنند
Iran, Islamic Republic of
21:02 - 1399/09/05
دروغگو سنگ کیو به سینه میزنی
Iran, Islamic Republic of
21:30 - 1399/09/05
دنبال یه پست نون و ابدار میگرده تو دولت نظامی بعدی
Iran, Islamic Republic of
21:54 - 1399/09/05
ایشون نماینده کرمانشاه هستند
Iran, Islamic Republic of
22:06 - 1399/09/05
واقعا چاخان می کنید،کدام نظامی ادبیات مذاکره رابلد است ،آنها در دانشکده نظامی وجنگ ،درس خواندن نه در دانشکده علوم سیاسی، اما با آمدن نظامی ها منافع بعضی ها تامین می شود که آنها نیز طرفداری می کنند.
Iran, Islamic Republic of
23:27 - 1399/09/05
آقای ابراهیم عزیزی که با رای 50هزار تومانی باز هم نماینده شدی ، چقدر ریاکاری و دروغ ؟!!!!!خجالت بکش...
Iran, Islamic Republic of
23:53 - 1399/09/05
بله خودشان از طیف خودشان تعریف میکنند،بگذاریید مردم نظر بدهند نه شما که سواد نداریید،تهران را کرباسچی تغییر داد نه سرهنگ شما اقای نماینده به ظاهر انقلابی،،،،،،،
Iran, Islamic Republic of
08:53 - 1399/09/06
اره توراست میگی.یکی ازون کشورا روبگو که با گزینه نظامی بهترشد.حتما منظورت صدام.قذافی.حسنی مبارک.ایناهستش
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج