۱۰۶۳۶۴۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بازیکنان جدید پرسپولیس در قواره این تیم نیستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس در قواره این تیم نیستند بازیکنانی مانند آرمان رمضانی اصلا در حد پرسپولیس نیست.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس در قواره این تیم نیستند بازیکنانی مانند آرمان رمضانی اصلا در حد پرسپولیس نیست.

ضیا عربشاهی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: من در این بازی هیچ برنامه‌ای از پرسپولیس ندیدم، اولین اشتباه را کادرفنی در ارنج اولیه اشتباه داد و با سه هافبک دفاعی وارد زمین شد.

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان بسیار دونده و جنگنده حاضر شد و کار‌های ترکیبی خوبی انجام می‌داد، به نظرم پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند دو مهاجمی که در ۱۸ قدم حضور داشته باشند، گل‌محمدی می‌تواند از احسان پهلوان در کنار عبدی استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌های آسیایی پرسپولیس با لیگ برتر اصلا قابل مقایسه نیست. شاید اگر بازی‌ها با تماشاگر انجام می‌شد شرایط حتی برای بازیکنان هم سخت می‌شد، واقعا مشخص نیست بازیکنانی که پرسپولیس خریداری کرده است روی چه معیار و حسابی بوده است.

عربشاهی افزود: بازیکنان جدید پرسپولیس در قواره این تیم نیستند بازیکنانی مانند آرمان رمضانی اصلا در حد پرسپولیس نیست یا بازیکنی مانند مهدی‌خانی بر چه معیاری خریداری شده است؟ پرسپولیس می‌توانست از جوانان خود استفاده کند تا اینکه این بازیکنان را خریداری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمید مطهری مربی پرسپولیس در خصوص هتل و شرایط بد میزبانی صحبت کرده است در حالی که این صحبت‌ها فرار رو به جلو است. پرسپولیس نتوانست یک موقعیت صد درصد ایجاد کند و آقایان با این صحبت‌ها ذهن‌ها را منحرف نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای عربشاهی احترامت واجب ولی خواهشا" تیمو به حاشیه نبر.همین بازیکنان تازه وارد بودن که کمک زیادی به فینالیست شدن پرسپولیس کردن. ضمنا" قرار نیست یک تیم همیشه و درهمه حال تمامی بازیهاشو ببره.

    • ایران آزاد

      دقیقاً

    • ایران آزاد

      پرسپولیس بانفرات جدیدبه یه تیم کاملاًضعیف تبدیل شده ورنگ وبویی ازپرسپولیس دلاورنیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج