۱۰۶۳۸۶۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیسِ کالدرون هم در۶ هفته ۳ گل زده بود!

این روزها یکی از انتقادات وارده به تیم یحیی گل‌محمدی زدن تنها یک گل در۳ هفته ابتدایی از لیگ برتر بوده است.

خبرورزشی: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فقط یک گل ازروی نقطه پنالتی به صنعت نفت آبادان زده ولی در دیدار برابر تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان گلی به ثمر نرسانده است. این آمار شاید کمی ناامیدکننده به نظر برسد اما فراموش نباید کرد لیگ تازه شروع شده است. بد نیست یادآوری کنیم؛ پرسپولیس در ۶ هفته ابتدایی لیگ نوزدهم فقط ۳ گل به ثمر رساند که اعتراض هواداران این تیم را نیز به دنبال داشت.

گابریل کالدرون سرمربی وقت پرسپولیس در مورد اینکه آمار ۳ گل زده در ۶ بازی برای پرسپولیس آمار قابل قبولی نیست،‌ گفت: «بله، برای تیم بزرگ این آمار زیاد جالب نیست. البته در دو بازی آخر خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی‌های قبل موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. با توجه به دو بازی آخرمان که انجام دادیم، من خوشبین هستم زیرا ۹ ضربه به سمت دروازه زدیم و موقعیت‌های واضح گل‌زنی ایجاد کردیم که در گذشته آنها را نداشتیم.»

این مصاحبه درنشست خبری پیش از بازی هفته هفتم مقابل پیکان انجام شد. آن دیدار در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید. در آن بازی مهدی ترابی و احمد نوراللهی برای پرسپولیس و سعید واسعی برای پیکان گل‌زنی کردند.

حالا پرسپولیس درآستانه دیدار با شهرخودرو مشهد قرار دارد. دیداری که قرار است در ورزشگاه آزادی تهران و به میزبانی شاگردان یحیی گل‌محمدی انجام شود. سرخپوشان تهرانی این فرصت را دارند که در این بازی گل‌های بیشتری زده و ضمن بهبود آمار گلزنی خود به انتقادات علیه این تیم پایان دهند.

فراموش نکنید همان تیم پرسپولیس موفق شد با کسب ۳۴ امتیاز و پس از ۱۶ مسابقه، قهرمان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر شود. درآن دوره از مسابقات پس از برگزاری هفته اول دور برگشت، تعطیلات نیم‌فصل از راه رسید و به همین دلیل با در نظر گرفتن این نکته، سرخپوشان تهرانی فاتح نیم‌فصل شدند.

شاگردان کالدرون با ۳۴ امتیاز این جام نامریی را از آن خود کردند. آنها پرسپولیس را برای پنجمین بار به این عنوان رساندند و به تنهایی بالاتر از سپاهان، بیشترین قهرمانی نیم‌فصل را به خود اختصاص دادند.

حالا هواداران پرسپولیس هم می‌توانند امیدوار باشند که تیم یحیی گل‌محمدی نیز بتواند همچون فصل گذشته با گلزنی‌های بیشتر در مسابقات پیش رو قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استاد .یحیی دوساله توپرسپولیس هست اما کالدرون تازه اومده بودتولیگ ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج