۱۰۶۴۰۸۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

«شش روایت» از آشا محرابی در رادیوهای نمایش

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو مجموعه نمایشی «شش روایت» به کارگردانی آشا محرابی را برای پخش از شبکه رادیویی نمایش و تهران آماده کرد.

خبرگزاری مهر: اداره کل هنرهای نمایشی رادیو مجموعه نمایشی «شش روایت» به کارگردانی آشا محرابی را برای پخش از شبکه رادیویی نمایش و تهران آماده کرد.
«شش روایت» از آشا محرابی در رادیوهای نمایش
به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمدعلی تهیه کننده نمایش رادیویی «شش روایت» گفت: این نمایش رادیویی به قلم مریم تاجیک، داستان زن و شوهر جوان روستایی است که به دلیل طوفان، زندگی شان نابود می شود و همین ماجرا باعث می شود تا آنها به شهر مهاجرت کنند.
وی افزود: فضاسازی برای این سریال رادیویی کار بسیار سختی بود چرا که بیشتر افکت ها در طبیعت رخ می داد و برای آن که این صداها برای شنونده باورپذیر شود ناچار به تولید و تلفیق چند افکت بودم که همین زمان نسبتا زیادی را در بر می گرفت.
محمدعلی ادامه داد: در این نمایش سعیده فرضی، مهرداد مهماندوست، رامین پورایمان و مینا شجاع در نقش های اصلی به ایفای نقش پرداختند و ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، مجتبی طباطبایی، شهریار حمزیان، محمد رضا قلمبر، راضیه مومیوند، بهناز بستان دوست، کامیار محبی و ماندانا اصلانی سایر بازیگران آن بودند.
«شش روایت» با محوریت آسیب های اجتماعی، به کارگردانی آشا محرابی، نویسندگی مریم تاجیک، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه پانزدهم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود و از روز یکشنبه ۱۶ آذرماه ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج