اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۴۱۱۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جزئیات بازداشت ۱۰وکیل و کارچاق‌کن

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت که اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری ۱۰ وکیل و کارچاق‌کن، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ وکیل، کارچاق کن و کلاهبردار و در استان قم نیز ۳ نفر از وکلا و کارکنان دستگاه قضا بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت که اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری ۱۰ وکیل و کارچاق‌کن، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ وکیل، کارچاق کن و کلاهبردار و در استان قم نیز ۳ نفر از وکلا و کارکنان دستگاه قضا بازداشت شده‌اند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: ۱۰ وکیل و کارچاق‌کن در حوزه دیوان عدالت اداری بازداشت شده اند
به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت که اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری ۱۰ وکیل و کارچاق‌کن، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ وکیل، کارچاق کن و کلاهبردار و در استان قم نیز ۳ نفر از وکلا و کارکنان دستگاه قضا بازداشت شده‌اند.

حجت‌الاسلام عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی به ارائه گزارشی درباره اقدامات صورت‌گرفته در ماه‌های اخیر برای مقابله با کارچاق‌کنی و اعمال نفوذ وکلای فاسد در دستگاه قضا پرداخت و اعلام کرد: اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری ۱۰ وکیل و کارچاق‌کن، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ وکیل، کارچاق کن و کلاهبردار و در استان قم نیز ۳ نفر از وکلا و کارکنان دستگاه قضا بازداشت شدند و اقدامات این مرکز برای شناسایی و مقابله با منافذی که این نوع افراد به واسطه آن به دنبال فساد و تخریب دستگاه قضایی هستند، ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایکاش این نظرات دوستان که بعضا خوب و بجا هستن برا کسی میرفت ک شنونده و تاثیر گذار باشه، اینجا فقط برا سرگرمی و دلخوشی الکیه، بازداشت ها هم مدتیه و اصل باید قانون درست بشه و از بالا تا پایین اجرا بشه، نه ففط برا قشر ضعیف الزامی باشه و اینکه بنیاد همچی از معلمان هست و ارزش گذاری ها باید جابجا بشوند هر۰ند پول از همچی بالاتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج