جاباما
۱۰۶۴۱۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تغییرات گل‌محمدی برای فینال آسیا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ترکیب این تیم را برای بازی با شهرخودرو مشخص کرد که تغییراتی را نسبت به هفته‌های گذشته داشته است.

خبرورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ترکیب این تیم را برای بازی با شهرخودرو مشخص کرد که تغییراتی را نسبت به هفته‌های گذشته داشته است.

یحیی گل محمدی در حالی ترکیب پرسپولیس را برای دیدار امروز این تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرخودرو انتخاب کرده است که تغییرات زیادی نسبت به سه هفته گذشته داشته است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از موفقیت خط دفاعی این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر که مانع از گل خوردن این تیم شد تصمیم به حفظ چهار مدافع خود در دیدار با شهرخودرو گرفت. حامد لک همچون همیشه در چارچوب دروازه این تیم ایستاد تا سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب دفاع پرسپولیس در کنار مهدی شیری و سعید آقایی بازی کنند.

با این حال گل محمدی تصمیم گرفت با توجه به محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان در دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا آنها را از جمع یازده مرد اصلی خود در آستانه این دیدار حساس خارج کند. او کمال کامیابی نیا را نیز نیمکت نشین کرد تا میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن و سیامک نعمتی در جمع هافبک‌های این تیم قرار بگیرند.

عملکرد ناموفق مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس نیز سبب شد تا او به نیمکت پرسپولیس رفته و آرمان رمضانی جای او را در خط حمله بگیرد.

امید عالیشاه نیز پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت تا بتواند مهارت‌های خود را در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا به رخ مربیان پرسپولیس بکشد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو مشهد ساعت ۱۶:۱۵ امروز در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج