۱۰۶۴۶۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسلمان: ابتدای بازی فکر کردیم جنگ شده است

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت:در شروع بازی نارنجک بازی‌ها تمرکز تیم ما را به هم ریخت و فکر کردیم جنگ شده است.

خبرگزاری فارس: محسن مسلمان بعد از تساوی سپاهان و سایپا اظهار داشت: بازی سختی داشتیم، سپاهان تیمی قدرتمند است که همیشه برای قهرمانی در مسابقات شرکت می‌کند. ما هم ۳ هفته خیلی خوب داشتیم و آمده بودیم که نتیجه بگیریم.

وی افزود: در شروع بازی نارنجک بازی ها تمرکز تیم ما را به هم ریخت و فکر کردیم جنگ شده است. تا به خودمان آمدیم گل خوردیم چون تمرکز نداشتیم ولی در نیمه دوم سپاهان هیچ کاری نتوانست انجام دهد و باید بازی را می‌بردیم ولی خدا را شکر توانستیم مساوی کنیم.

هافبک سایپا در خصوص بازی مقابل تیم سابق خود گفت: هر بازیکنی مقابل تیم سابقش انگیزه های خاص خودش را دارد، البته من خاطرات خوبی از اینجا دارم چون دوستان خیلی خوبی در اصفهان دارم. مسئولان باشگاه هم خیلی به من لطف داشتند ولی فکر می‌کنم امروز عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که یک امتیاز از این دیدار گرفتیم.

مسلمان در خصوص دلایل جدایی اش از سپاهان گفت: آقای نویدکیا به من گفت دوست دارم در سپاهان بمانی ولی شاید بازی به تو کم برسد. هر منطقی با این حرف می‌گوید که غیر مستقیم از سپاهان برود. من هم با باشگاه صحبت کردم و بدون هیچ مشکلی جدا شدم و خدا را شکر که به سایپا آمدم.

وی در واکنش به این مساله که فرق این فصل با ۲ فصل پیش در این مساله بود که به او گفتند کم بازی می‌کنی عنوان کرد: شرایط تیم ما در آن مقطع این بود که من بازی نکنم چون این خواسته قلعه نویی بود. با آمدن آقای نویدکیا فکر می‌کردم شرایط من خیلی بهتر شود ولی در نهایت ماجرا منجر به عدم همکاری ما شد. من برای تیم سپاهان در طول فصل آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج