۱۰۶۴۷۱۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مهم این است که رمضانی حمایت یحیی را دارد

پرسپولیس بعد از مدت‌ها که با برد‌های اقتصادی و نتایج ناپلئونی رقبای خود را از پیش رو برمی‌داشت این بار در یک بازی خانگی و مقابل تیم خوب شهرخودروی مشهد موفق شد با ۳ گل نتیجه بازی را به نفع خود پایان بدهد.

روزنامه فرهیختگان: پرسپولیس بعد از مدت‌ها که با بردهای اقتصادی و نتایج ناپلئونی رقبای خود را از پیش رو برمی‌داشت این بار در یک بازی خانگی و مقابل تیم خوب شهرخودروی مشهد موفق شد با ۳ گل نتیجه بازی را به نفع خود پایان بدهد و زنگ خطر را برای رقبای لیگ برتری و البته دیگر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به صدا در بیاورد و هوادارانش را امیدوار کند که بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته است. البته سرخ‌ها این قابلیت را داشتند که شاگردان سیدمهدی رحمتی را با گل‌های بیشتری هم بدرقه کنند و تعداد گل‌های زده خود را افزایش بدهند اما درنهایت با از دست رفتن موقعیت‌های ایده‌آل این اتفاق رخ نداد و آنها به همین ۳ گل بسنده کردند.

همین عدم تبدیل شدن توپ‌های با موقعیت صددرصد به گل باعث شد تا با وجود پیروزی پرسپولیس آن هم با نتیجه پرگل باز هم انتقاداتی به این تیم وارد شود و البته در این بین آرمان رمضانی که در این بازی فرصت حضور ثابت را در زمین پیدا کرده بود، بیش از سایرین زیرتیغ انتقادات قرار گرفت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی مجبور شوند در مقابل این انتقادات از خودشان واکنش نشان دهند و مقابل این جبهه‌گیری‌ها از بازیکن تیم‌شان حمایت کنند. برای واکاوی رقابت هفته چهارم پرسپولیس و البته عملکرد مهاجمان این تیم با مهاجم بلندقامت اسبق پرسپولیس تماس گرفتیم تا نظرش را جویا شویم. گفت‌وگو با پایان رافت را در ادامه می‌خوانید.

در ابتدا می‌خواهیم نظر شما را درخصوص دیدار پرسپولیس و شهرخودرو جویا شویم و اینکه به نظر می‌آید بعد از چند بازی، پرسپولیس بهتری را در زمین دیدیم.

بازی مقابل شهرخودرو بسیار خوب و تماشایی بود و شاهد دیداری با کیفیت از هر دو تیم بودیم. پرسپولیس هم در این دیدار ۳ گل به ثمر رساند که همین خودش به جذابیت بازی کمک کرد و البته می‌شد که گل‌های بیشتری از سرخ‌ها در زمین ببینیم که با بی‌دقتی از دست رفت. درنهایت مهم این بود که پرسپولیس ۳ امتیاز این رقابت را به دست بیاورد تا امتیازات مهم ابتدای فصل را از دست ندهد و بتواند خودش را در کورس مدعیان نگه دارد.

چند بازی است که گل‌محمدی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد می‌خواهد به یک ترکیب ایده‌آل برای فینال آسیا دست پیدا کند. این تغییرات را چگونه می‌بینید؟

به نظر من پرسپولیس هنوز کار دارد و این را قطعا کادرفنی تیم بهتر از هر کسی می‌داند. شما می‌بینید که پرسپولیس در چند بازی اخیر به‌خصوص در پست فوروارد هدف با تغییرات زیادی پا به میدان می‌گذارد و دلیلش هم این است که یحیی می‌خواهد بهترین نفر را برای حضور در فینال آسیا انتخاب کند. پرسپولیس این هفته‌های لیگ را با رویای پیروزی در رقابت ۲۹ آذر سپری می‌کند و این حسن‌هایی دارد و ایراداتی. ایراد این موضوع این است که با این تغییرات ممکن است امتیازات لیگ برای این تیم از دست برود و در پایان فصل این موضوع به ضرر پرسپولیس تمام شود و حسن آن هم موفقیت احتمالی در دیدار فینال است که برای یحیی و هواداران پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است.

از ایرادات پرسپولیس حرف زدید. از نظر شما بزرگ‌ترین نقطه ضعف پرسپولیس در این روزها کدام قسمت از این تیم است؟

به هر صورت اگر بخواهیم تیمی را بدون نقص بدانیم اشتباه کرده‌ایم و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. از نظر من این تیم کیفیت بسیار بالایی دارد اما در بخش مهاجم هدف ضعف‌هایی دارد که تغییرات یحیی در این بخش و بازی دادن به آرمان رمضانی، عبدی و نعمتی در این بخش برای رسیدن به بهترین نفر است. اما این نفرات باید در تیم جا بیفتند و نیاز به فرصت بیشتری دارند. در هر صورت داشته پرسپولیس در فینال آسیا همین نفرات هستند و باید بهترین بازی را از آنها گرفت. من فکر می‌کنم مشکل مهاجمان پرسپولیس با زمان برطرف می‌شود.

شانسی برای قهرمانی آسیا شدن پرسپولیس تصور می‌کنید؟

قطعا آنها شانس دارند. این تیم با همین نفرات به فینال آسیا رسیده و با وجود مشکلاتی که سرخ‌ها دارند به نظر من باز هم بهترین نفرات را در اختیار دارد و با توجه به حضور مهره‌هایی که قابلیت بازی در چند پست را دارند، دست یحیی به‌شدت برای چیدن ترکیب باز است. تقریبا ۵۰ درصد بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در چند پست بازی کنند و این برای یک مربی بسیار ایده‌آل است.

آرمان رمضانی بعد از دیدار با شهرخودرو مورد هجوم رسانه‌ها و برخی از هواداران سرخ قرار گرفت. نظر شما به‌عنوان کسی که خودش مهاجم بوده چیست؟

من حتم دارم که او اگر در سایپا بود و این موقعیت‌ها را به‌دست می‌آورد قطعا تبدیل به گل می‌کرد اما با توجه به فشاری که روی مهاجمان سرخ قرار دارد کار برای این مهاجم سخت شد و نتوانست از لحاظ روحی و روانی آماده گلزنی باشد. باید روی این بازیکن از لحاظ فکری و بدنی کار شود تا بتواند نمایش چشمگیرتری از خود ارائه کند. به نظر من او دوشنبه بد بازی نکرد و خیلی خوب خودش را در موقعیت گل قرار می‌داد اما باید این بحران را مدیریت کند. باید بداند در پرسپولیس بازی می‌کند و این موقعیت نصیب هر بازیکنی نمی‌شود.

پیشنهادی به این بازیکن دارید که بتواند از این بحران خارج شود؟

باید اختصاصی کار کند و این را بداند که تیم و کادرفنی او را حمایت می‌کنند و مهم‌ترین موضوع هم همین است. من اطمینان دارم که او در تیم جا می‌افتد. ضمن اینکه باید بگویم گلزنی تنها وظیفه مهاجم نیست و یک مهاجم نوک با قامت‌بلند می‌تواند در توپ‌های سوم، بدن جلوی مدافع حریف گذاشتن و حفظ توپ و دوندگی و خسته کردن مدافعان به تیمش کمک کند و وقتی می‌بینیم در پرسپولیس از مدافع تا هافبک‌ها گل می‌زنند این یعنی مهاجمان هم در گل‌های به ثمر رسیده نقش داشته‌اند. من مگر همیشه برای پرسپولیس گل می‌زدم؟ یک مهاجم بلندقامت یکی از وظایفش سرزنی و گلزنی است و وظایف دیگری هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بامرام

      یک مترسک بهتر از این بازیکن است به درد دفاع تیم حریف میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

      اتفاقا خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج