۱۰۶۴۸۴۵
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

صحبت‌های کالینز درباره همکاری با فینچر

امسال لی لی کالینز ، سال پرکاری را پشت سرگذاشت، مجموعه محبوب نت‌فلیکس«امیلی در پاریس» از او به نمایش درآمد و در «منک» ساخته دیوید فینچر نیز نقش‌آفرینی کرده است.

دنیای تصویرآنلاین: امسال لی لی کالینز ، سال پرکاری را پشت سرگذاشت، مجموعه محبوب نت‌فلیکس«امیلی در پاریس» از او به نمایش درآمد و در «منک» ساخته دیوید فینچر نیز نقش‌آفرینی کرده است.
صحبت‌های کالینز درباره همکاری با فینچر
کالینز درباره نحوه حضور در فیلم فینچر در مصاحبه جدیدش چنین گفت:« من دو هفته قبل از رفتنم به پاریس [برای فیلمبرداری امیلی در پاریس] در مورد پروژه منک شنیدم. دیوید فیلمسازی است که هرگز فکر نمی کردم فرصتی برای کار با او داشته باشم. من قبل از رفتنم به پاریس یک نوار ارسال کردم و بعد از چند هفته که مشغول فیلمبرداری در پاریس بودم ، با اپلیکیشن زوم تست دادم.
وقتی فهمیدم که نقش را گرفتم ، خیلی گیج شدم [می خندد]. فکر کردم ، 'این خیلی عجیب است.بعد از آن ، من مجبور شدم برای تمرین دوباره به لس آنجلس پرواز کنم ، اما در حال فیلمبرداری مجموعه امیلی در پاریس بودم - در تمام سکانس‌ها حضور دارم و هیچ روز مرخصی نداشتم. بنابراین ، من دو بار به مدت 24 ساعت به لس آنجلس رفتم و برگشتم.
من صبح روز شنبه بعد از یک فیلمبرداری شبانه در پاریس پرواز کردم ، شنبه صبح در لس آنجلس فرود آمدم ، به تمرین پرداختم ، تست مقابل دوربین دادم ، دوباره پرواز کردم به پاریس ، خوابیدم، ساعت 5 صبح بیدار شدم تا دوباره امیلی باشم. این اتفاقات خیلی سریع رخ داد و من نمی‌توانستم توقف کنم و به آن فکر کنم زیرا به این نتیجه نهایی رسیدم که می توانم در امیلی در پاریس و منک یکی پس از دیگری نقش‌آفرینی کنم.»
کالینز در «منک» نقش ریتا را بازی می‌کند، کالینز درباره نقش خود چنین توضیح داد:« البته ، ریتا شخصیتی واقعی است ، اما اطلاعات کمی در مورد او یافت می شود ، به غیر از این که او یک تندنویس اهل انگلیس است و شوهرش در جنگ بوده است. فکر می کنم دو عکس از او دیدم. بنابراین ، از نظر خلق شخصیت ، بیشتر خصوصیاتی بود که او به شخصیت گری [اولدمن] نشان می دهد ، زیرا گری وقتی در کنار او است بسیار آسیب پذیراست.
آنها معتمد یکدیگر هستند. برای یک زن آن زمان و در آن موقعیت ، ریتا بسیار جسور بود. او معتقد بود كه منك قادر به انجام كارهاي بيشتر از آن چیزی است كه خودش فکر می‌کند. او مدام به گری قولش را یادآوری می‌کرد. منک گاهی به آن ضربه اضافی احتیاج داشت. دیوید می خواست ریتا حس ذاتی خوبی داشته باشد. من این نکته را دوست داشتم که بین او و منک رابطه عاشقانه ای وجود نداشته باشد - این یک دوستی معنوی است که هیچکدام از آنها انتظارش را ندارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج