۱۰۶۴۸۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پسر شوماخر بزرگ؛ از سال آینده در فرمول یک

فرانکفورتر آلگماینه گزارش داد میک شوماخر پسر میشائیل شوماخر اسطوره اتوموبیلرانی از سال آینده در رقابت‌های فرمول یک شرکت خواهد کرد.

ورزش سه: فرانکفورتر آلگماینه گزارش داد میک شوماخر پسر میشائیل شوماخر اسطوره اتوموبیلرانی از سال آینده در رقابتهای فرمول یک شرکت خواهد کرد.

چیزی نزدیک به سی سال بعد از اولین حضور میشائیل شوماخر بزرگ در رقابتهای فرمول یک، پسر او میک از سال آینده در این رقابتها شرکت خواهد کرد تا یاد پدرش را زنده نگه دارد.

پسر شوماخر بزرگ؛ از سال آینده در فرمول یک

تیم اتوموبیلرانی هاس ریسینگ در بحرین اعلام کرد میک شوماخر 21ساله از فصل آینده راننده قراردادی این تیم خواهد بود و در فرمول یک شرکت خواهد کرد. گونتر اشتاینر، رئیس تیم هاس ریسینگ در این باره گفت: " من اعتقاد راسخ دارم که عملکرد میک شوماخر او را برای پیوستن به فرمول یک شایسته کرده است. ما به عنوان تیم این فرصت را داشتیم که یک راننده جدید به خدمت بگیریم. من بی صبرانه منتظرم تا شاهد کمک میک شوماخر به تیم‌مان چه در پیستها و چه در بیرون از پیستها باشم".

میک شوماخر بعد از اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: " اینکه از سال آینده قرار است در فرمول یک شرکت کنم برایم آنقدر خوشحال کننده است که زبانم بند آمده است. می‌خواهم از تیم فرمول یک هاس، اسکودریا فراری و آکادمی رانندگان فراری تشکر کنم که به من اعتماد کردند. همینطور می‌خواهم تشکر و عشق خودم به پدر و مادرم را اینجا یک بار دیگر اعلام کنم که هر چه دارم از آنها است. من همیشه باور داشتم که به رویایم برای رانندگی در فرمول یک خواهم رسید. مثل همیشه با تمام وجود سعی خواهم کرد و بی صبرانه منتظر شروع این سفر با هاس هستم".

پسر شوماخر بزرگ؛ از سال آینده در فرمول یک

واکنش میک شوماخر به خبر حضور در فرمول یک از سال آینده میلادی

پدر میک‌، میشائیل شوماخر که در دسامبر ۲۰۱۳ در یک سانحه در پیست اسکی به شدت آسیب دید و مدتها است خانه نشین شده است اولین بار در تابستان ۱۹۹۱ و در سن ۲۲سالگی رانندگی در فرمول یک را تجربه کرد و در گراندپری بلژیک پشت فرمان نشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج