۱۰۶۵۰۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستور نوبخت برای جبران خسارت خوزستانی‌ها

استاندار خوزستان گفت: تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای خوزستانی که در بارندگی و آبگرفتگی اخیر دچار آسیب شده اند، پرداخت می شود.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به جبران خسارات منازل آسیب‌دیده در بارندگی اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر و آب‌گرفتگی‌هایی که در بعضی از مناطق اهواز، بندر امام و شهر چمران ایجاد شد که شهروندان و استانی‌های ما در این خصوص خسارتی را دیده‌اند، با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که نماینده دولت است، تماس تلفنی در این زمینه صورت گرفت و پیگیری‌هایی توسط استان برای جبران خسارت‌ها و کمک به آسیب دیدگان انجام شد.

وی افزود: امروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به طور سریع دستورات لازم را در این راستا به «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد تا این نهاد به نسبت به این امر ورود کند و منازلی را که خسارت دیده‌اند، بررسی و تعیین خسارت کند.

استاندار خوزستان در ادامه اظهار کرد: اعتبارات این خسارت‌ها از محل ماده ۱۲ با مجوز دولت به صورت مساعدت‌ها، وام‌ها، تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض الحسنه در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

شریعتی تأکید کرد: فرمانداری‌های اهواز و ماهشهر موظف هستند که با هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان به طور سریع شرایط را در این زمینه مهیا کنند تا کارشناسان اعزام شوند و خسارت‌ها را بررسی در این دو شهر کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت بحران استان نیز موظف شد که در این راستا پیگیر باشد تا هرچه سریع‌تر این کار اجرایی و عملیاتی شود و آسیب دیدگان از آب‌گرفتگی‌های اخیر به شرایط عادی برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج