۱۰۶۶۶۷۹
۱ نظر
۵۱۷۰
۱ نظر
۵۱۷۰
پ

چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی

این چهارمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست.

برترین‌ها: در اینجا چند پیشنهاد فرهنگی برای شما داریم برگرفته از صفحه اینستاگرام «جعبه»، این چهارمین بسته‌ی پیشنهاد‌های فرهنگی و هنری ما برای تعطیلات آخر هفته‌ی شماست. بسته‌هایی پر از پیشنهاد فیلم، کتاب، پادکست و ...
یک فیلم/ Martin Eden
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
فیلم «مارتین ادن» براساس کتابی به همین نام و به قلم «جک لندن» است. فیلم درباره‌ی مردی از طبقه کارگر است که تلاش می‌کند سری میان سر‌ها در طبقه‌ی نخبه پیدا کند تا به عشقش که از طبقه‌ی بورژا است. «پی یترو مارچلو» ایتالیایی کارگردان این درام عاشقانه است. دیدن این فیلم به علاقمندان به این ژانر توصیه می‌شود.
یک پادکست/ رادیو تراژدی
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
در قسمتی از «رادیو تراژدی» به زندگی تراژیک خالق کارخانه «مینو» پرداخته می‌شود و از روز‌هایی می‌گوید که او گروگان گرفته شد. زندگی علی خسروشاهی داستان مردی است که پفک را خلق کرده و در تنهایی و اسارات پفک خورد تا زنده بماند. سرگذشت خالق نام‌های ماندگاری مثل «ساقه طلایی» که در غربت هم دست از کار نکشید.
یک کتاب/ هنر شفاف اندیشیدن
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
اسم یکی از مترجم‌های کتاب بیشتر از موضوع و اسم نویسنده‌اش به چشم می‌آید؛ عادل فردوسی پور. کتاب رالف دوبلی هیچ ربطی به فوتبال ندارد و کتابی روانشناسانه است. کتابی درباره‌ی خطا‌هایی که انسان در طول زندگی انجام می‌دهد و متوجه آن‌ها نیست. تصمیماتی که می‌گیرد، اشتباهاتی که می‌کند و احتمالاتی که در نظر نمی‌گیرد.
یک سریال/ The crown
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
اگر سریال‌های تاریخی - سیاسی معاصر دوست دارید و هنوز «تاج» را ندیده‌اید، بشتابید که فصل چهارمش به دوران مارگات تاچر و پرنسس دایانا رسیده. سریالی ستایش شده ساخته‌ی استفن دالدری براساس زندگی سیاسی ملکه الیزابت دوم (ملکه فعلی انگلیس)؛ فصل اول از ۱۹۴۷ تا ۱۹۵۵، فصل دوم از ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۴، فصل سوم ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۷ و فصل چهارم از ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۰. فصل پنجم و ششم هم در راه است.
یک مستند/ خاطرات موتور سیکلت
چند پیشنهاد برای یک آخر هفته فرهنگی
یک روایت ناگفته و جذاب درباره‌ی روز‌های جنگ. درباره‌ی جوان‌های موتور سوار تهران که مصطفی چمران اوایل جنگ از آن‌ها می‌خواهد با مهارت موتورسواری به ستاد جنگ‌های نامنظم کمک کنند. «خاطرات موتور سیکلت» امیرحسین نوروزی، روایتی است دیدنی از زندگی و خاطرات بازمانده‌های آن گروه؛ آدم‌هایی حیرت آور که حالا شخصیت آن‌ها تلفیقی است از عشق موتور سواری و زندگی در جنگ.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دفعه بد نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج