adexo3
۱۰۶۹۷۵۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

جزئیات آتش‌سوزی در برج‌های مهستانِ تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یکی از برج های خیابان مهستان پایتخت و نجات ۳۵ نفر خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یکی از برج های خیابان مهستان پایتخت و نجات ۳۵ نفر خبر داد.

جلال ملکی گفت: ساعت دو بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک غرب خیابان مهستان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود برج‌های بلند در این محله، آتش‌نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروهای تجهیزات تنفسی و تشک نجات، به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تهران بیان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف یک مجتمع ۱۱ طبقه مسکونی، در یکی از اتاق‌خواب‌ها به وسعت ۴۰ متر آتش‌سوزی رخ داده و شعله‌ها در حال سرایت به دیگر واحدها است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه‌پله‌ها وارد مجتمع می‌شوند و ضمن خاموش کردن آتش، با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر برای نجات محبوسان احتمالی، وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده و ۳۵ نفر که بیشتر زنان و مردان مسن بودند، با کمک آتش‌نشانان از طبقات بالاتر که درگیر دود و آتش بودند، نجات پیدا کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج