۱۰۷۱۰۷۹
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

نعمتی: شادی قشنگه رو کنار گذاشتم برای فینال!

هافبک پرسپولیس گفت: مهم موفقیت پرسپولیس است، اما خودم هم خیلی دوست دارم به جبران دو سال پیش که محروم شدم یه کاری توی این فینال بکنم و اتفاقاً شادی قشنگه رو واسه بعد از گل به اولسان کنار گذاشتم.

خبرورزشی: هافبک پرسپولیس گفت: مهم موفقیت پرسپولیس است اما خودم هم خیلی دوست دارم به جبران دو سال پیش که محروم شدم یه کاری توی این فینال بکنم و اتفاقاً شادی قشنگه رو واسه بعد از گل به اولسان کنار گذاشتم.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ برابر اولسان کره ‌جنوبی برای سیامک نعمتی یک بازی ویژه و خاص است. ۲ سال پیش و در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز، سیامک نعمتی با دریافت کارت قرمز تیمش را ۱۰نفره کرد و خود نیز بازی برگشت در تهران را از دست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس همان سال و پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود وحید امیری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان و مهدی طارمی را از دست داده بود، بنابراین دست برانکو سرمربی تیم با محرومیت سیامک نعمتی بسته‌تر از همیشه شد!

برانکو حق دارد هنوز هم بگوید: «شاید حتی اگر سیامک اخراج نمی‌شد، جبران در تهران راحت‌تر بود. ما با قدرت بیشتری در تهران می‌توانستیم کار بزرگ‌تری انجام بدهیم. ظاهراً شانس تا آن حدی که انتظار داشتیم با ما نبود.»

حالا سیامک نعمتی با انگیزه‌های ویژه‌ای خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا شنیدیم سیامک نعمتی هافبک خوش‌روحیه پرسپولیس چند روزی است نقشه شادی پس از گلزنی خودش را هم کشیده است. دیروز سیامک نعمتی خیلی کوتاه و خلاصه به ما گفت: «مهم موفقیت پرسپولیس است اما خودم هم خیلی دوست دارم به جبران دو سال پیش که محروم شدم یه کاری توی این فینال بکنم و اتفاقاً شادی قشنگه رو واسه بعد از گل به اولسان کنار گذاشتم!»

با شناختی که از سیامک نعمتی داریم مطمئن هستیم امروز (شنبه) سیامک نعمتی یک کاری انجام می‌دهد. او اگر گل هم نزند به طور حتم به همبازیانش پاس گل خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افتخارم ایران

      به امید خدا وبا همت بچه ها و کادرفنی،قهرمانیم و منتظر برد شیرین عشقپولیس،هستیم تا ماهم جشن بگیریم

      پاسخ ها

      • بابک نیک قامت

        به امید خدا و با همت تیم اولسان ، باخت لنگپولیس رو امروز خواهیم دید!!!!

    • پرسپولیس

      به امید برد

    • نظر من

      زرشک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه حقیر بروتوغار حالاحالاها خخخخخ

    • علی پرسپولیس

      انشالا نعمتی دوست داریم وروی توحساب ویژی بازکردیم انشالا خودت یاگل میزنی یاپاس گل میدی داداش غیرتت نشانه. همه چیزتوست می دونیم برای این بازی تانفس اخرت میجنگی وباقدرت تمام دوندگی میکنی به امیدقهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج