اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۳۸۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عبدی: فیفا نباید اجازه نابودی یک نسل را بدهد

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: از فیفا و AFC درخواست می‌کنیم نگذارند آینده این بچه‌ها که سرمایه‌های آینده فوتبال ایران هستند نابود شود.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: از فیفا و AFC درخواست می کنیم نگذارند آینده این بچه ها که سرمایه های آینده فوتبال ایران هستند نابود شود.

حسین عبدی پس از پیروزی در دومین بازی تدارکاتی اردوی تاجیکستان و مقابل تیم میزبان گفت: پیش از هر چیز از میزبانی شایسته تاجیکستان تشکر می کنم. بازی بسیار خوبی بود ، تیم حریف هم بازی بسیار خوبی انجام داد و یک تیم فوق العاده است. او ادامه داد: ما در بازی قبلی با یک یار کمتر حدود ۷۰ دقیقه بازی کردیم و دو تعویض اجباری داشتیم با این وجود با چهار گل پیروزی شدیم و امروز هم خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کردیم. هرچند تیم تاجیکستان واقعا تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و این بازی ها برای ما بسیار مفید بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اضافه کرد:من امیدوار بودم ما و تاجیکستان در کنار هم به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم ولی متاسفانه یک تصمیمی گرفته شده که من اصلا نمی دانم در این خصوص چه باید بگویم. ما ، تاجیکستان و همه کشورهای دیگری که به این مرحله رسیده اند هزینه زیادی کردند. برنامه ریزی کردند و بهترین نفرات را انتخاب کردند تا ابتدا در مسابقات آسیایی و پس از آن رقابت های جهانی شرکت کنند. اعتقاد من این است که اگر رقابت ها برگزار نشود یک نسل از بین می رود و فیفا واقعا باید به این مسئله رسیدگی کند. نمی شود که بعد از این مدت یک شب بخوابیم و صبح بیدار بشویم ببینیم می گویند برگزار نمی شود.

عبدی همچنین گفت:این بچه ها به حضور در مسابقات نیاز دارند و در غیر اینصورت رشد نمی کنند. درخواست من از فیفا و AFC این است که مسابقات آسیایی ابتدا برگزار شود و پس از آن هم رقابت های جهانی را برگزار کنند. خوشبختانه واکسن هم پیدا شده و تا زمان برگزاری بازی ها مشکلی وجود نخواهد داشت. حقیقت این است که فوتبال به خاطر همین استعداد ها و این بچه ها وجود دارد. نباید بگذاریم با یک تصمیم آینده این بچه ها نابود شود.خواهش من این است که فیفا و کنفدراسیون به فکر جوان های کشورهای مختلف جهان باشند و اجازه ندهند این استعدادها از بین بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج