جاباما
۱۰۷۴۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فرکی: نباید بازنده از زمین خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما خودمان را خوش شانس می‌دانیم که مقابل حریفی مثل السد قرار گرفتیم در حالی که می‌توانستیم در این مرحله با تیمی مانند الهلال بازی کنیم.

خبرگزاری مهر: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فولاد ایران با السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که امروز سه شنبه در دوحه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از اینکه یکبار دیگر به دوحه برگشته‌ام، خوشحالم. می‌دانم این بازی شرایط خاص خودش را دارد بخصوص اینکه السد بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی افزود: در فوتبال نباید به نام‌ها و یا سابقه و تاریخ توجه کرد بلکه نکته مهم تلاش و توانایی هر تیم است. باید هر رقیبی را جدی گرفت و با تمام توان به میدان رفت اما با این وجود صراحتا باید بگویم ما خودمان را خوش شانس می‌دانیم که مقابل حریفی مثل السد قرار گرفتیم در حالی که می‌توانستیم در این مرحله با تیمی مانند الهلال بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه یادآور شد: در مقایسه با تیم قدرتمند الهلال باید بگویم السد حریف راحت‌تری است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما تجربه رویارویی با تیم‌های قطری را داریم و پیش از این در مرحله گروهی مقابل الجیش قرار گرفته‌ایم و این دو تیم فاصله زیادی با هم ندارند. همانطور که در جدول الجیش دوم شد و السد تنها با اختلاف یک امتیاز در مکان سوم قرار گرفت که این نشان می‌دهد قدرت دو تیم به هم نزدیک است.

فرکی در خصوص حضور تماشاگران و هواداران السد در ورزشگاه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تماشاگران قطری حضور پرتعدادی در ورزشگاه نخواهند داشت و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند، در حالیکه ما سعی می‌کنیم از فرصت میزبانی خودمان در بازی برگشت به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در این بازی کسب پیروزی است زیرا می‌خواهیم با خیال آسوده به بازی برگشت فکر کنیم و موقعیت خودمان را برای آن بازی محکم بسازیم اما اگر نتوانیم به پیروزی برسیم، طبیعتا تساوی هم نتیجه خوبی است به خصوص با توجه به اینکه بازی خارج از زمین ما برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: نکته مهم این است که از این بازی نباید بازنده خارج شویم خصوصا در حالیکه مقابل تیم قدرتمندی مثل السد بازی می‌کنیم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا چهارشنبه در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج