جاباما
۱۰۷۴۰۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روسیه حضور روزنامه‌نگاران در تجمعات را ممنوع کرد

شورای فدراسیون روسیه قوانین مربوط به شرایط جدید برگزاری تجمعات در این کشور را به تصویب رسانید و براساس آن شرکت روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای هم در تجمعات ممنوع شد.

ایرنا: شورای فدراسیون روسیه قوانین مربوط به شرایط جدید برگزاری تجمعات در این کشور را به تصویب رسانید و براساس آن شرکت روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای هم در تجمعات ممنوع شد.

روزنامه کامرسانت روسیه نوشت بر اساس این مصوبه شرکت روزنامه نگاران در تجمعات ممنوع است و همچنین از تبلیغ کردن، جمع آوری امضاء، استفاده از سمبل یا «سایر ابزار ابراز عمومی عقاید جمعی یا فردی» و مخفی کردن «نشانه نمایندگی رسانه های جمعی» منع می شوند.

این مصوبه که در مجلس دوما(مقننه) به تصویب رسیده است برای تبلیغ و شرکت روزنامه نگارانی که در حال انجام وظیفه حرفه ای خود هستند در تجمعات محدودیت وضع کرذه است.

علاوه بر این تأمین مالی تجمعات از سوی خارجی ها، موسسات غیرتجاری، عوامل خارجی، روس های زیر ۱۶ سال، خیرین ناشناس و اشخاص حقوقی که کمتر از شش ماه پیش از برگزاری تجمعات به ثبت رسیده اند هم ممنوع است.

طبق این مصوبه دومای دولتی روسیه اشخاص حقیقی عوامل خارجی و موسسات غیر تجاری ثبت نشده نیز نمی توانند تجعات را تأمین مالی کنند. ضمنا مطابق با قوانینی که به تصویب رسیده است مقامات می توانند برگزاری تجمعات عمومی در زمان وضعیت های اضطراری و حملات [تروریستی] را ممنوع کنند.

برگزاری تجمعات در مکان های همجوار با ساختمان های سرویس های اضطراری هم ممنوع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج