۱۰۷۴۴۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیلد: توخل ممکن است جانشین لمپارد بشود

روزنامه بیلد می گوید در صورتی که لمپارد نتواند روند افت اخیر چلسی را تغییر دهد ممکن است باشگاه به استخدام توماس توخل علاقه‌مند شود.

ورزش سه: روزنامه بیلد می گوید در صورتی که لمپارد نتواند روند افت اخیر چلسی را تغییر دهد ممکن است باشگاه به استخدام توماس توخل علاقه‌مند شود.
توماس توخل سرمربی اخراج شده PSG با این باشگاه به توافق رسید که با دریافت ۶ میلیون یورو وجه نقد با فسخ قراردادش موافقت کند تا بلافاصله بتواند با دیگر باشگاه ها مذاکره کرده و هدایت تیم دیگری را به عهده بگیرد. روزنامه بیلد می گوید توخل حالا مورد توجه چلسی است و اگر فرانک لمپارد نتواند سریعا روند افت اخیر چلسی را اصلاح کند ممکن است مدیران چلسی نسبت به استخدام توخل آلمانی ابراز علاقه کنند.
توخل هفته گذشته از پاری سن ژرمن اخراج شد و گفته می شود به زودی پوچتینو جانشین او در تیم فرانسوی خواهد شد. اخراج توخل هنوز رسما اعلام نشده ولی بر اساس آخرین خبرها او با دریافت ۶ میلیون یورو وجه نقد با فسخ قراردادش موافقت کرده و حالا می تواند بلافاصله با باشگاه های دیگر مذاکره کند.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارش خود مدعی است مدیریت باشگاه چلسی که از افت اخیر تیم شان ناراحت هستند منتظرند ببینند که آیا لمپارد می تواند به سرعت روند بد اخیر را پایان داده و تیمش را بار دیگر به یک مدعی در لیگ برتر تبدیل کند؟ یکی از عواملی که به گفته بیلد، چلسی را به همکاری با توماس توخل علاقه‌مند می کند این است که تیمو ورنر، کای هاورتز و آنتونیو رودیگر احتمالا با سرمربی آلمانی همراهی بیشتری خواهند داشت. به خصوص ورنر و هاورتز خریدهای گران قیمت اخیر چلسی هستند که باشگاه مایل است شاهد درخشش آنها باشد. درخششی که زیر نظر لمپارد اتفاق نیفتاده است.
البته چلسی پیش از این هم با توخل تماسهایی داشته است. این تماسها در سال ۲۰۱۷ و بعد از اخراج توخل از بوروسیا دورتموند برقرار شده بود که در نهایت به نتیجه نرسید.
تیم لمپارد در هفته های اخیر در مقابل اورتون‌، ولوز و آرسنال شکست خورده و این شکستها بسیاری از کارشناسان را به این نتیجه رسانده که چلسی وارد دوره ای از افت شده و این می تواند شانس قهرمانی را از آبی های لندن بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج