adexo3
۱۰۷۴۶۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک تیم برای وسط بازی بلیط برگشت گرفت!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت که سازمان لیگ مانند مرغ عزا و عروسی است و تحت هر شرایطی سر ما را می‌برند.

خبرآنلاین: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت که سازمان لیگ مانند مرغ عزا و عروسی است و تحت هر شرایطی سر ما را می برند.

سهیل مهدی در مورد عدم ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه بنیاد دیزل برای فیلمبرداری بازی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به بحثی که در رابطه با برگزاری مسابقات داریم، تمامی ارکان برگزاری مسابقه باید از ۲۴ ساعت قبل از بازی باید در اختیار سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان باشد. حتی ما از تیم ها می خواهیم در قرارداد خود با مالکین استادیوم ها، بندی را در آن قرار دهند که از ۲۴ ساعت قبل از برگزاری بازی، عاری از هرگونه تبلیغات باشد و تمامی مدیریت مسابقه در اختیار برگزار کننده باشد.

او ادامه داد: مصداق این قضیه مسائلی بود که در مورد ورود دوربین ها به داخل استادیوم رخ داد. علی رغم تذکری که از روز قبل به باشگاه ماشین سازی داده بودیم و تعهدات لازم را دریافت کرده بودیم، حالا متاسفانه آن هماهنگی لازم با مدیریت مجموعه یا ارکان دیگر صورت نگرفته بود، از ورود دوربین ها به داخل استادیوم ممانعت به عمل آمد و در برگزاری مسابقه خلل وارد شد.

مهدی در مورد اینکه در آن ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی آیا نمایندگان سازمان لیگ در تبریز به آنها اطلاع داده اند که ممکن است این اتفاق رخ دهد، گفت: اتفاقا مسئولین برگزار کننده مسابقه از روز قبل این اتفاق را رصد کردند و به ما اطلاع دادند. از طرف سازمان لیگ با مدیران ماشین سازی تماس گرفتیم و خواهش کردیم این موضوه را وارد بحث برگزاری مسابقه نکنند. چون طرف دیگر قضیه باشگاه نفت مسجدسلیمان و هواداران فوتبال است.

وی ادامه داد: بعد از یک سری مذاکراتی که انجام گرفت و حتی در جلسه حضوری با مدیریت ماشین سازی به توافق رسیدیم و به نظر می رسید این قضیه حل و فصل شده است تا اینکه در زمان شروع مسابقه این اتفاق رخ داد و خود ما غافلگیر شدیم و قرار نبود باشگاه ماشین سازی بر خلاف توافقات صورت گرفته، عمل کند.
مهدی ادامه داد: تمامی مسئولین برگزار کننده لیگ برتر به قوانین آگاه بودند و فکر می کنم این یک تصمیم شخصی از سوی یک نفر بوده که در نهایت منجر به این قضیه شد که تماشاگران از دیدن این مسابقه محروم شدند.

وی در مورد اینکه منظورش از مدیریت مجموعه کیست، گفت: مجموعه بنیان دیزل در یک محیط صنعتی واقع شده است. قبلا در آنجا کارخانه بود و حتی به دلیل قوانین AFC یک سری از درهای ورزشگاه را مجزا کردیم تا با کارخانه مرتبط نباشد.

او ادامه داد: اگر قرار باشد نظرات شخصی وارد موضوعات برگزاری مسابقات شود، تصمیمات دیگری گرفته می شود. مثلا یک تیمی نورافکن ها را روشن نکند یا اجازه ورود تبلیغات به استادیوم را ندهد.

او در مورد اینکه قانون چه تصمیمی در این خصوص می گیرد، گفت: این یک فرآیند بین المللی است اگر یک نقض قانون در فرآیند برگزاری مسابقه صورت بگیرد، توسط ناظر مسابقه تنظیم گزارش شده و کتبا تقدیم ارکان قضایی می شود. مثلا در دو سال پیش پرسپولیس به دلیل استعمال دخانیات چند هزار دلار جریمه شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه مکان برگزاری بازی سپاهان و ماشین سازی در چه استادیومی خواهد بود، گفت: تا این لحظه سازمان لیگ با درخواستی که ارائه کرده است، می خواهد که بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود. البته مدیران ماشین سازی اعلام کردند ضمانت نامه هایی را ارسال خواهند کرد و ما منتظر ارسال آنها هستیم تا به رویت مسئولین مربوطه برسد.

او ادامه داد: در صورتی که دستور لازم صادر شود، ممکن است موقتا این بازی را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کنیم اما تا این لحظه به دلیل این بی اعتمادی که برای سازمان لیگ پیش آمده است، همچنان طبق برنامه استادیوم یادگار امام برای ما مکان برگزاری مسابقه است و حتی در جلسه قبل از بازی نیز این مسئله صورت جلسه شده است. اما این امتیاز را برای باشگاه ماشین سازی به عنوان میزبان قائل شده ایم اگر این تیم تا تضامین لازم را تا اول وقت روز دوشنبه ارسال کند و مورد تأیید سازمان لیگ قرار بگیرد، می توانیم بازی را به ورزشگاه بنیان دیزل برگردانیم.

مهدی در مورد نظرات اهالی فوتبال در مورد برنامه بازی های لیگ برتر گفت: در درجه اول دو نکته را به عنوان مقدمه عرض کنم. در هفته هشتم لیگ، چهار هفته معوقه به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به ما تحمیل شد. ما سعی کردیم با نهایت انصاف این برنامه را تنظیم کنیم تا کمترین تنش ها ایجاد شد.

او گفت: باید بپذیریم هیچ برنامه ای خارج از نقض نیست. نباید فراموش کنیم تنها 3 هفته از جمع 30 هفته برای چند تیم انگشت شمار دچار چالش شد. تازگی ها گلایه کردن باب شده است. سال قبل نیز 15 تیم به برگزاری مسابقات در زمان کرونا معترض بودند. امسال نیز ما دید سال قبل را داریم. ما در نیم فصل دوم تراکم زیادی را به واسطه فیفا دی داریم و فراموش نکنیم 4 تیم لیگ برتری باید بعد از پایان لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

مهدی درمورد اینکه فولاد و سپاهان به این مسئله معترض هستند که 3 دیدار خارج از خانه پشت سر هم انجام دهند، گفت: منکر این قضیه نیستیم که دو سه تیم دچار چالش شده اند اما متقابلا زمان و فرصت لازم را به این تیم ها داده ایم. در حالیکه در لیگ گذشته تیم ها با فاصله 4 روز بازی انجام می دادند، امسال با وجود تمام فشردگی ها هر 7 روز یکبار بازی می کنند.

او ادامه داد: سازمان لیگ مانند مرغ عزا و عروسی است و تحت هر شرایطی سر ما را می برند. ما هیچ ادعایی در رابطه با بی نقضی برنامه نداریم اما متقابلا فضا و فرصت لازم به باشگاه ها به میزان 7 تا 8 روز داده شده است. آنها سال گذشته با فاصله 3 روز بازی می کردند ولی اعتراضی نداشتند. یکی از تیم ها درخواست تغییر بازی را داشت که اگر این کار صورت می گرفت، تیم حریف آنها 19 روز بازی انجام نمی داد.

وی گفت: ما باید بازی های معوقه را به ترتیب برگزار کنیم. سناریو نخست این بود که لیگ را تعطیل کنیم و بازی های معوقه را برگزار کنیم که در آن صورت تیم ها تا 25 روز بیکار می ماندند. ما ترکیبی را در نظر گرفتیم که علاوه بر اینکه سعی کنیم 90 درصد ترتیب برگزاری بازی ها رعایت شود، بین دو تا سه هفته بازی ها جابجایی دارد که به ابتدای لیگ مربوط می شود. باشگاه ها باید صبوری کنند و اگر برنامه را تا نیم فصل جمع نکردیم و آرامش را به لیگ برنگرداندیم، می توانند از ما انتقاد کنند.

وی در مورد فشردگی بازی های نساجی گفت: کمترین فاصله بازی های این تیم 5 روز است که این برنامه فشرده نیست. آنها در فصل قبل هر 3 روز یکبار بازی می کردند. آنها معترض بودند که چرا پرسپولیس بعد از ما آرامش دارد و ما نداریم. یعنی بعضی از تیم ها حتی به باشگاه های بعد از خودشان دارند.

او گفت: مشکلاتی در لیگ برتر وجود دارد که دیده نمی شود. در یک باشگاه هنوز کارت مربیانش را کامل نگرفته است. در باشگاه دیگری مهمان 70 نفره به ورزشگاه می برد به واسطه اینکه مالک استادیوم است. یک باشگاه ها لباس دوم ندارد ولی ما التماس می کنیم تست کرونا بدهند. یک باشگاه صبح بازی با من تماس گرفتند که برای وسط بازی بلیط برگشت گرفته بودند و درخواست تعویق 2 ساعته بازی را داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج