۱۰۷۵۱۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پورموسوی: شما بگویید، جوان هستم یا باتجربه؟

بار دیگر صدرنشینی صنعت نفت آبادان و تداوم شگفتی‌سازی این تیم و البته نگرانی‌های سیروس پورموسوی برای آینده.

ورزش سه: بار دیگر صدرنشینی صنعت نفت آبادان و تداوم شگفتی‌سازی این تیم و البته نگرانی‌های سیروس پورموسوی برای آینده.

صنعت نفت آبادان با پشت سر گذاشتن مشکلات ابتدای فصل، اکنون در مسیر کسب نتیجه قرار گرفته و توانسته با سرمربی خوشفکر خود در هفته‌های ابتدایی به نتایج خوبی دست یابد و بار دیگر در صدرجدول قرار گرفته است. با این حال سیروس پورموسوی امیدوار است با حمایت‌های لازم موفق شوند این مسیر را تداوم بخشند و هواداران را همچنان خوشحال نگه دارند.

صنعت نفت نشان داده به معنای واقعی یک تیم است

با توجه به تغییرات زیادی که در ابتدای فصل شاهد آن بودیم، نتیجه گرفتن کار سختی بود اما نسبت به خودم و همکارانی که انتخاب کردم و همچنین بازیکنانی که جذب کردیم اعتقاد فنی داشتم. واقعیت تصورم این نبود که خیلی سریع بتوانیم به جایگاه خوبی برسیم اما ما با وجود اینکه دیر شروع کردیم اما تمرینات هدفمندی را انجام دادیم و برنامه‌ریزی کردیم .در این بین بازیکنانی را انتخاب کردم که قبلاً با آنها کار کرده بودم و از لحاظ فنی و روحی روانی روی آنها شناخت داشتم زیرا ما زمان زیادی نداشتیم که بخواهیم بازیکنان جدیدی را بیاوریم و تازه با آنها آشنا شویم و این موضوع خیلی به ما کمک کرد که بتوانیم سریع شکل بگیریم.

اردوی خیلی خوبی را در تهران برگزار کردیم و بچه‌ها از همان اول هم قسم شدند که فصل خوبی را رقم بزنند و محکم کار کنند. با وجود اینکه در بازی اول پنجره ما باز نشد توانستیم نتیجه بگیریم و جوانان ما واقعاً خوب کار کردند و حتی بعد از این که پنجره هم باز شد ما باز هم به جوانها اطمینان کردیم و خدا را شکر تعامل خیلی خوبی بین بازیکنان جوان و با تجربه ما برقرار شده و واقعا بزرگترها در زمین از جوان ها حمایت می‌کنند تا نشان دهیم به معنای واقعی یک تیم هستیم.

الان وقت نگاه کردن به جدول نیست

سیستمی که ما بازی می کنیم ۲-۴-۴ است و بهرحال این سیستمی است که قابلیت مالکیت توپ را دارد و بچه‌ها با این شیوه خیلی خوب کنار آمدند و با توجه به اینکه فوتبال ما روی زمین است و همه از صنعت نفت انتظار دارند فوتبال خیلی خوبی را ارائه دهد باعث شده ما هجومی و روبه جلو کار کنیم ولی متاسفانه در هفت، هشت هفته اخیر ما زیر باران کار کردیم و این موضوع کار ما را سخت کرده است. ما به موفقیت امیدوار هستیم ولی اصلاً به جدول‌مسابقات نگاه نمی کنیم زیرا هنوز به ثبات نرسیده ایم. باید تلاش کنیم هوادارانمان را خوشحال کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

لیگ امسال مدعیان زیادی خواهد داشت

لیگ ما به سه دسته تقسیم شده است. دسته اول تیم‌هایی هستند که خیلی هزینه کردند، دسته دوم تیم‌هایی هستند که شاکله شان را حفظ کردند و دسته سوم تیم هایی هستند که به لحاظ مالی و انتخاب بازیکن شرایط خوبی نداشتند ولی من فکر می‌کنم مدعی‌های قهرمانی امسال زیاد باشد. با توجه به این که گل گهر سیرجان سال گذشته در هفته‌های پایانی شرایط خوبی نداشت امسال را خوب شروع کرده و درصد جدول است.

مشکل فنی نداریم و نگرانی ما از مسائل خارج از تیم است

در صنعت نفت آبادان کار سختی داریم . برای کسب عنوان قهرمانی و موفقیت‌ها فقط اینکه یک تیم خوب تمرین کند کافی نیست. ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ هواداران واقعا خوشحال باشند. واقعیتش این است که ما خودمان نگرانی‌های غیرفنی مثل مسائل مالی داریم. کارهای اداری پتروشیمی دارد انجام می‌شود ولی ما امسال علاوه بر اینکه تیمی را برای لیگ بیستم آماده کردیم در کنارش به آینده نگاه می‌کنیم. برای همین سعی کردیم جوان‌گرایی و بومی‌گرایی را هم در دستور کار قرار دهیم. در آینده می‌توانم این نوید را به هواداران بدهم که تیمی را جمع کردیم که می‌تواند بازیکنان و خصوصا جوانان آن حرف زیادی برای گفتن داشته باشند و به آنها افتخار کنیم.

کار ما از فولاد سخت‌تر است اما به بازیکنانم ایمان دارم

در مورد اینکه بین ما و فولاد کدام یک از دو تیم جنوبی مدعی‌تر است باید بگویم فولاد توانست شاکله اصلی‌اش را حفظ کند. امسال هم توانست بازیکنان مدنظرش را جذب کند و از لحاظ مالی مشکلی ندارد. ما کمی کارمان سخت تر است اما نا امید نیستیم. به تک تک بازیکنانم ایمان دارم و هر کدام قادر هستند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند و برای این تیم و هوادارانش سرشان را هم می‌دهند و این برای من بزرگترین افتخار است. همانطور که گفتم امیدوارم حمایت لازم تا انتها صورت گیرد و بزرگترین مشکل ما قطعا این خواهد بود که مسوولان در کنار تیم نباشند و حمایت نشویم.

من مربی جوان هستم یا باتجربه؟ شما بگویید

پوست اندازی مربیان خوب بوده و ما از این شرایط سنی استقبال می‌کنیم. جالب این است که وقتی اسم مربی‌های باتجربه می‌آید اسم من را نمی‌آورند و وقتی اسم مربیان جوان را هم می‌آورند باز هم اسم من نیست. الان تکلیفم با خودم مشخص نیست و نمی‌دانم مربی جوان هستم یا باتجربه. یک مقدار نیمکت‌ها پر تنش شده چون وقتی مربیان جوان نتیجه نمی‌گیرند کمی حواشی پیش می‌آید. باید کمک کنیم این تنش‌ها کم شود. بهرحال مربی جوان انرژی بیشتری دارد و می‌تواند به فوتبال خلاقیت ما اضافه کند. انشاالله این تنش‌ها کم شود و جوانان نشان دهند شایستگی‌اش را دارند. یک مقدار نگران هستند و عصبی می‌شوند ما باید از این عصبانیت کم کنیم.

نباید به طالب فشار وارد شود و انتظارات بالا برود

طالب ریکانی از هر لحاظ آمادگی‌اش را دارد که در جمع برترین ستاره‌های لیگ ظاهر شود. کمی در این هفته‌ها به او فشار آمد و انتظارات خیلی از او بالا رفت. باید اجازه بدهند طالب با همان آرامشی که قبلا داشت کار کند و پله پله پیش برود و در ادامه مسیر هم این قدر خوب باشد. نباید انتظارها از او بالا برود چون دچار استرس می‌شود و این برای او اصلا خوب نیست. ما یک تیم هستیم و همه در شرح وظایف خود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج