۱۰۷۵۵۸۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دستگیری ۲۰ شرور مسلح و مجرم در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۰ شرور مسلح و مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی در طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۰ شرور مسلح و مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی در طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی افزود: به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با افراد شرور و اوباشگر و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضایی که با اعمال خلاف و ناشایست باعث اخلال در آرامش و امنیت شهروندان می‌شدند، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان زاهدان اجرا شد.

وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی زاهدان با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از اشراف اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه تعدادی شرور مسلح و مجرم فراری و تحت تعقیب را که در سطح سیستان و بلوچستان مرتکب جرایم خشنی چون قتل، آدم‌ربایی، شرارت، قاچاق مواد مخدر، سرقت و زورگیری شده بودند، شناسایی و به منظور دستگیری آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی در قالب چند تیم عملیاتی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس این شهرستان در طرح موفق شدند در چند عملیات ضربتی یک قاتل مسلح فراری، سه نفر آدم ربا، ۲ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر و ۱۴ شرور و سارق مسلح را در نقاط مختلف منطقه دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در این طرح ضربتی ضمن کشف ۱۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه، ۲ قبضه کلت کمری و ۳۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از استمرار اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: پلیس با سارقان و سوداگران مرگ و افراد شروری که با اقدامات مجرمانه خود نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد می‌کند و در راه مبارزه با قانون‌شکنی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء نظم و امنیت عمومی جامعه و لزوم پیشگیری از هرگونه اقدامات سو از سوی اخلالگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و اقدامات مجرمانه در محلات مختلف در اسرع وقت از طریق سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ موضوع را اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج