جاباما
۱۰۷۵۸۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس در دو پست مشکل جدی دارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم به خبرورزشی گفت: غیبت بشار رسن و نبود یک مهاجم ششدانگ دو مشکل جدی پرسپولیس است.

خبرورزشی: با فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و همچنین در پیش بودن دو دیدار حساس مقابل سپاهان و استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با ذوب آهن را چطور دیدید؟

باید قبول کنیم اصلا روز خوب پرسپولیس نبود و برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود من معتقدم پرسپولیس در نیمه نخست هم خوب نبود و مثل بازی های گذشته نتوانست قدرتش را در زمین به حریف دیکته کند. متاسفانه از دست دادن چهار امتیاز در دو بازی برای تیمی که مدعی قهرمانی به حساب می آید اصلا خوب نیست.

به نظر شما مشکل اصلی پرسپولیس چیست؟

من فکر می کنم از دست دادن بشار شوک بزرگی به تیم مخصوصا کادر فنی وارد کرد و غیبت این بازیکن که بازیساز اصلی پرسپولیس به حساب می آمد خیلی به تیم ضربه زد و نبودن بشار کاملا حس شد.

مشکل دوم پرسپولیس هم نداشتن یک مهاجم ششدانگ و تمام کننده است که واقعا خلا همچین بازیکنی در خط حمله حس می شود. پرسپولیس در این دو پست مشکل جدی دارد ولی با توجه به شرایط موجود و بضاعت تیم چاره ای نیست که تا نیم فصل کادر فنی با همین نفرات سر کند و آن موقع بتواند بازیکن جدید جذب کند.

پرسپولیس در دو پست مشکل جدی دارد

راه حل این مشکلات کجاست؟

گفتم که باید با همین نفرات تیم را آماده بازی ها کرد ولی واقعیت این است دست کادر فنی به شدت خالیست و نمی تواند با این نفرات سیستم دلخواه خودش را پیاده کند به همین دلیل مجبور به تغییر روش است. من نمی خواهم بگویم پرسپولیس باید ١-٣-٢-٤ یا ٣-٣-٤ بازی کند چون کادر فنی به تیم احاطه دارد و خودشان بهتر از هرکسی می دانند چه باید بکنند.

بعضی ها معتقدند پرسپولیس هنوز در شوک بازی با اولسان است

من اصلا این موضوع را قبول ندارم که تیم هنوز در شوک فینال است. آن بازی و حواشی اش هرچه که بود تمام شد و مطمئنم پرسپولیس می تواند بهترین نتایج را بگیرد و دوباره همان تیمی شود که هوادارانش می‌خواهند.

ولی هواداران پرسپولیس خیلی نگران دو بازی حساس آینده مقابل سپاهان و استقلال هستند

خب این نگرانی ها طبیعی است و آن ها حق دارند پرسپولیس با توجه به جدایی کلی بازیکن تاثیرگذار و ستاره قطعا به مشکل می خورد که نمونه اش را در این دو بازی دیدیم ولی انطور هم نیست که سایر تیم ها اختلاف فاحشی با پرسپولیس داشته باشند.

استقلال و سپاهان هم در این فصل پرنوسان ظاهر شدند و پرسپولیس می تواند آن ها را شکست دهد هرچند به نظرم شانس برد در دربی برای هر دو تیم برابر است.

یحیی گل محمدی همانطور که قبلا این موضوع را ثابت کرد الان هم موقعی است که بار دیگر هنرش در مربیگری را باید نشان دهد و من فکر می کنم از عهده این کار مهم برخواهد آمد چون پتانسیلش را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج