اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۶۰۹۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

هواداران پرسپولیس مرز‌ هواداری را جابه‌جا کردند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در جمع اصحاب رسانه، توضیحاتی را ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در جمع اصحاب رسانه، توضیحاتی را ارائه داد.

ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در نشست خبری عصر امروز خود عنوان کرد: ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت‌الله مصباح را تسلیت می‌گویم. از رسانه‌ها که همراه ما بوده‌اند، تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران که در مدت حضورمان در رقابت های آسیایی، مرز‌های هوادارای را جا به جا کرده‌اند، سپاسگزارم. اتفاقاتی را شاهد بودیم که شاید تا به حال در فوتبال ما رقم نخورده بودند.

وی ادامه داد: هوادارانمان به گونه‌ای رفتار کردند که این فرهنگ در آینده و در بحث هوادارای خیلی به ما کمک خواهد کرد.

کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا هم شایسته است

شکوری گفت: در کنار آن کار‌های خیرخواهانه را نیز با قدرت انجام دادند که بسیار به ما کمک کرد. ما فینال آسیا را در پیش داشتیم که یک بازی بسیار بزرگ بود. شاید این اتفاق در آینده کمتر برای فوتبال ما رقم بخورد که یک تیم از کشورمان با شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، چالش های اقتصادی و دیگر مسائل بتواند در فینال حاضر شود. امیدواریم در سال‌های آینده، اگر تیمی از کشورمان به فینال رفت بتواند به مقام قهرمانی برسد، اما کسب عنوان نایب قهرمانی هم شایسته است؛ اما سطح توقع هواداران از تیم ما به قدری بالا رفته است که فقط به قهرمانی راضی می‌شدند. این نشان می‌دهد تیم ما بسیار پرقدرت شده و این توقع بسیار به جا است. امیدواریم در آینده بتوانیم پرقدرت‌تر در این مسابقات حاضر شویم و بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

با تمام مشکلات و کم و کاستی‌ها توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم

شکوری در مورد اقدامات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود عنوان کرد: همان طور که می‌دانید، زمانی که ما وارد باشگاه شدیم، شرایط خوب نبود. سعی کردیم با مدیریت سمیعی، آرامش را به تیم تزریق کنیم که فکر می‌کنم در این امر و در ۲ ماه گذشته توانسته‌ایم موفق باشیم. با تمام مشکلات و کم و کاستی‌ها توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم و با ثبات عازم فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم.

باشگاه النصر عربستان همچنان پیگیر شکایت خود از پرسپولیس است

وی افزود: ما باشگاه النصر را مقابل خودمان داشتیم که همچنان هم پیگیر موضوع شکایت است. الان هم که بازی تمام شده است، دست بردار نیست. حتی تا صبح بازی، النصر به دنبال دستور موقت بود. پروسه زمان بر و انرژی بری بود. واقعا شرایط خیلی سختی را برای ما رقم زده بودند. هر لحظه منتظر خبری بودیم که اقدام کنیم. خداراشکر بحث النصر به خوبی پشت سر گذاشته شد.

شکوری ادامه داد: قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی تیم را به عنوان تنها مربی ایرانی که توانسته طی ۱۰ سال گذشته با یک تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود را تمدید کرده ایم. همچنین با تمامی دستیاران او و تمام بازیکنان تاثیر گذار تیم نیز توانسته ایم تمدید قرارداد کنیم و این حرکت و تمدید قرارداد با بازیکنان ادامه خواهد داشت.

شکوری گفت: زمانی که وارد باشگاه شدیم مشکل لباس‌های تیم را داشتیم و سعی کردیم در سریعترین زمان این مشکل را حل کنیم. برای نیم فصل دوم طراحی یک پیراهن واقعی را داریم که هم برای لباس و هم برای گرمکن و هم تمامی اقلام مورد استفاده تیم باشد. سعی کرده ایم از نظر پشتیبانی و تجهیزات بهترین شرایط را برای تیم آماده کنیم. فکر می‌کنم تیم با شرایط بسیار حرفه‌ای وارد دوحه شد. پرواز اختصاصی به قطر داشته ایم؛ که شأن باشگاه پرسپولیس بود. همچنین زمین‌های تمرینی مهیا کردیم. الان تیم ما در ۲ زمین ورزشگاه شهید کاظمی و پژوهشگاه نفت که در اختیار ما است تمرین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدومو میگی برنامه فدوسیپور را؟؟؟؟خخخخ
      نظر سنجی چند شدین؟؟؟؟؟خخخخ

    • بدون نام

      تو که کاری نکرده بودی مس چرا منتظر خبری بودی
      پس یه غلطی کردید که می ترسید لنگیا

    • پدرام

      تو هم با قرار دادت ودلالی ات با ویلموتس لنگ را خونه خراب کردی!

    • امیر

      شکوری فقط دنبال فالوورهای شونزده ساله ست و واقعیتهای پیروزی رو نمیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج