adexo3
۱۴۲۱۶۴۳
۵۱۷
۵۱۷
پ

خط و نشان ترزیچ برای رئالی‌ها: از الان برای فینال آماده می‌شویم

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید تیمش از حالا برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود.

ورزش سه: دورتموند روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم بوندسلیگا باید در ورزشگاه خانگی ماینتس روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند روند خوبش در اروپا را در این مسابقات هم ادامه دهد.

دورتموند در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های بوندسلیگا ایستاده و در صورتی که بتواند در این بازی به پیروزی برسد به لغزش لایپزیش امیدوار خواهد بود تا بتواند در هفته‌های باقی مانده جایگاهش را بهبود ببخشد.

ترزیچ دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران در این باره پاسخ داد.

خط و نشان ترزیچ برای رئالی‌ها: از الان برای فینال آماده می‌شویم

صعود به فینال لیگ قهرمانان: ما روز سه‌شنبه به خوبی این اتفاق را جشن گرفتیم. شبی بسیار خوب و دوست داشتنی برای ما و این باشگاه بود. واقعا از این که توانستیم به این فینال برسیم خوشحال هستیم و لذت بردیم.

شرایط بازیکنان: سباستین هالر هنوز احساس درد ندارد و مشکلش برطرف نشده است. ما او را در دورتموند خواهیم گذاشت تا بتواند روند درمانش را به درستی طی کند.

بازی برابر ماینتس: در این بازی هم سعی خواهیم کرد از تمام شانس‌هایی که داریم استفاده کنیم و می‌خواهیم که ریتم تیم را همچنان بالا نگه داریم. سعی می‌کنیم ترکیب درستی پیدا کنیم تا بتوانیم تیم بسیار خوبی را در این دیدار به زمین بفرستیم.

شرایط در جدول: می‌خواهیم در بوندسلیگا یک رده بالاتر بیاییم. نوز بسیاری از تیم‌ها فرصت زیادی دارند. می‌خواهیم با ارائه یک نمایش خوب و مراقبت از خودمان تاثیرگذاری تیم را در زمین نشان دهیم. نمی‌توانیم الان عقب نشینی کنیم چون می‌خواهیم در پایان فصل دستاورد بسیار بزرگی داشته باشیم. برای انجام این کار به ارائه عملکردی درخشان در این هفته نیاز داریم. نمی‌توانیم سه روز پیش از بازی فینال دوباره به ریتم قبلی برگردیم.

هیجان برای لیگ قهرمانان: متوجه این موضوع هستیم که توجه به لیگ قهرمانان رو به افزایش است. حالا باید به درستی با این شرایط برخورد کنیم. شب پس از این بازی را به جشن گرفتن برای صعود اختصاص دادیم. حالا آماده شدن برای رویارویی با فینال و دیگر اتفاقات آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج