جاباما
۱۰۷۹۴۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سقوط مرموز مادری که با فرزندانش اختلاف داشت

تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ زنی که به طرز مرموزی از بالکن خانه‌اش به پایین سقوط کرده و جان باخته است، آغاز شده است.

همشهری: تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ زنی که به طرز مرموزی از بالکن خانه‌اش به پایین سقوط کرده و جان باخته است، آغاز شده است.

بامداد دیروز به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید زنی بر اثر سقوط جانش را از دست داده است. او حدودا ۵۳ساله بود که از بالکن خانه‌اش در غرب تهران به پایین سقوط کرده و به‌شدت زخمی شده اما پس از انتقال به بیمارستان جان باخته بود.

با شروع تحقیقات مشخص شد که پسر این زن کسی بوده که مادرش را به بیمارستان انتقال داده و زمانی که پزشکان خبر فوت مادر را به او دادند، با بی‌تفاوتی بیمارستان را ترک کرده بود. رفتار مرموز پسر جوان باعث شد تا بازپرس جنایی دستور تحقیق از وی را صادر کند.

مأموران وقتی راهی محل زندگی متوفی شدند، متوجه شدند پسرش خوابیده است. پسر جوان که ۲۰ساله بود وحشت‌زده از خواب پرید و مأموران را بالای سرش دید.

وی در تحقیقات گفت: پدرم حدود ۱۷سال قبل فوت شد و پس از آن من و خواهرم به همراه مادرم زندگی می‌کردیم. از چند وقت پیش به‌دلیل ارث و میراث با مادرم دچار اختلاف شده بودیم. شب حادثه هم مانند همیشه با مادرم بر سرارثیه بگومگو کردم.او از شدت عصبانیت ناگهان به سمت بالکن رفت و خودش را به پایین پرت کرد.

وی درخصوص اینکه چرا بعد از شنیدن خبر فوت مادرش، بیمارستان را ترک کرده و به خانه رفته و خوابیده است، گفت: وقتی در بیمارستان به من گفتند که مادرم فوت شده است شوکه شدم، به خانه رفتم و از شدت سردرد یک قرص خوردم و بعد خوابیدم.

رفتارهای پسرجوان مرموز و گفته‌هایش متناقض بود. به همین دلیل بازپرس جنایی دستور بازداشت وی به‌عنوان مظنون را صادر کرد تا اسرار سقوط مادر فاش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا به ماها رحم کن

    • بدون نام

      ۱۷ سال قبل پسرش ۳ ساله بوده و مادر بدبخت اینا را بزرگ کرده حالا بچه های بی اخلاق که تحت تاثیر دوستان بد هستند به خاطر ارث مادرشونو اسیب میزنن. اخلاق و انسانیت تو جامعه ما کم رنگ شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج