۱۰۸۰۷۸۶
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

رادوشوویچ در آستانه جدایی از پرسپولیس

گلر کروات پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.

طرفداری: گلر کروات پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.

داریو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ که برای بستن پرونده شکایت این مربی کروات و دستیارانش حتی یک دلار هم به باشگاه تخفیف نداد و پرونده را به شکلی پیش برد که پرسپولیس به زحمت بیفتد، همچنان در حال پیگیری است تا پول مالیات برانکو توسط باشگاه پرداخت شود.

به نقل از ایلنا، او یکسری موارد دیگر را طلب کرده که باید از طریق مسائل حقوقی دنبال شود اما این تنها لطمه هایی نیست که بوشیچ به پرسپولیس و فوتبال ایران وارد آورده است. این وکیل که نفوذ عجیبی در فیفا دارد، هفته قبل با یک تصمیم باورنکردنی، هروویه میلیچ را از ایران دور کرد. میلیچ مدافع و هافبک چپ پای استقلال که تنها دو ماه پول نگرفته بود و باشگاه برای تسویه حساب با این بازیکن، منتظر فرصت می گشت، به یکباره بلیت هواپیمای خود را قطعی کرد و با یک پرواز بامدادی، از ایران خارج شد.

همین فرد حالا مشغول مذاکره با بوژیدار رادوشوویچ دیگر بازیکن کروات شاغل در فوتبال ایران است تا او را هوایی کرده و به کرواسی برگرداند. رادو قبل از شروع دوباره فصل، نمی خواست به ایران برگردد اما وقتی از مدیران باشگاه این وعده را گرفت که بخشی از پولش را قبل از پایان سال و بخش دیگر را در فروردین ماه دریافت کند، قبول کرد که همراه پرسپولیس باشد اما حالا چند روزی است که مدام ساز مخالف می زند.

این بازیکن از یک سو، تلاش دارد تا برادر خود را به ایران بیاورد و از طرف دیگر، با فشار روانی که از سوی بوشیچ تحمل می کند، با یکی از مدیران باشگاه وارد جنگ شده و صحبت از رفتن می کند. رادو به تازگی زیر قول و وعده خود زده و مدیریت پرسپولیس را تحت فشار قرار داده که باید هر چه زودتر به پولش برسد آن هم در حالی که هنوز حدود سه ماه تا مهلت پرداخت قسطش باقی مانده است. مشخص نیست در سر بوشیچ چه می گذرد که استقلال و پرسپولیس را وارد یک جنگ پیچیده کرده است.

با این حال مدیران پرسپولیس در حال مذاکره هستند تا این مشکل را حل کنند و با یادآوری وعده هایی که رسمی بوده، مقابل تصمیمات احساسی این بازیکن بایستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرین بانو

      عجب قدرتی دارد...

    • محمد علی

      تا وقتی که افراد بی مسئولیت وبیسواد مانند رسول پناه در پرسپولیس باشد پرسپولیس آرامش نخواهد داشت روز محمد حسن انصاری فرد بایرن مونیخ را به ایران آورد

    • بدون نام

      چرا بابت یه دروازه بان نیمکت نشین انقدر باید هزینه کنه؟

    • اس_ اس

      احتمال ۹۹ درصد بیرانوند دیپورت میشه و میاد تیم حکومتی بخاطر همین رادیوویچ باید بره...البته سه ماه دیگه یه پرونده سنگین بابت مطالبات همین دروازه بان برای تیم خاص گشوده خواهد شد که ملالی نیست وزیر هست و پول بی زبان بیت المال

    • علی

      با اینکه رادو دروازبان ذخیره خوبیه ، ولی اگه بتونن باهاش تصویه کنند و بذارن جدا بشه خیلی عالیه ، چون حداقل دیگه هر روز دغدغه شکایت و جریمه از سوی فیفا ، باشگاه رو تهدید نمیکنه

    • سعیدی

      ملیچ نرفت فرستادنش بره که واسه تست دوپینگی که مثبت شده بود.آره اینجوریاست خواستن گندش درنیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج