جاباما
۱۰۸۱۸۴۹
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

کنعانی‌زادگان: شیطنت‌ها ما را با انگیزه‌تر می‌کند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی شیطنت‌ها در خصوص تیم ما وجود دارد، اما این اتفاقات ما را با انگیزه‌تر می‌کند.

فوتبالی: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی شیطنت‌ها در خصوص تیم ما وجود دارد، اما این اتفاقات ما را با انگیزه‌تر می‌کند.

«محمدحسین کنعانی‌زادگان» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل فولاد خوزستان و صحنه پنالتی، اظهار داشت: وقتی که توپ را به محوطه جریمه ما ارسال کردند، متوجه شدم که یکی از پشت مرا زده و من وقتی که بلند شدم بسیار تعجب کردم که چرا داور این صحنه را پنالتی دیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر چندین مصدومیت دارم و فردا می خواهم به پزشک مراجعه کنم و ببینم که این مصدومیت ها تا چه حدی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: «سید جلال حسینی» نیز مصدومیت هایی داشت اما ما به عشق هواداران بازی می کنیم و هرچه داریم را برای این باشگاه می گذاریم. در این روزها واقعا جای هواداران در استادیوم خالی است.

کنعانی زادگان در مورد شک «کریم باقری» به او در حین بازی، گفت: آقا کریم به من گفت که با داور صحبت نکن چرا که کارت دوم را دریافت می کنی. این شوک واقعا به موقع بود.

وی عنوان کرد: یک سری شیطنت هایی در خصوص تیم ما انجام می‌شود. در دیدار با استقلال که یک بازیکن از آنها اخراج نشد، در دیدار امروز نیز همه دیدند که یک پنالتی غلط به ضرر ما گرفته شد. این اتفاقات جلوی ما را نمی گیرد بلکه ما را قوی تر و با انگیزه تر می کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما با پنجره های بسته به فینال آسیا رسیدیم و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما بار دیگر قول می دهم که بازهم قهرمان لیک برتر شویم.

روز دوشنبه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف فولادخوزستان رفت و در نهایت به برتری دو بر یک دست یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیطون بلای کی بودی خخ

    • عذرا استقلالی

      یک ورزشکاربابستی خیلی قوی وصبورباشد ورزشکارواقعی به داورتحت هرشرایطی باید احترام بگذارد دردربی هم واسه استقلال پنالتی گرفته نشد ولی استقلالی ها متانت به خرج دادن وحتی کوچکترین اعتراضی هم نکردن.

    • ریحانه ازبوشهر

      ورزشکارواقعی بایستی مودب با وقارومتانت داشته باشد این آقاهه زمین فوتبالو با چاله میدون اشتباه گرفته بود وفراموش کرده زن وبچه مردم پای گیرنده هاشون نشستنه ودارند بازی رو تماشا میکنند خیلی ازمردم دوست ندارند بچه هاشون فرهنگ دروغ وریا کاری رو یاد بگیرند !

    • پدرام

      بگو ژژژون‌تو حاجی افتاب پرست!

    • عذرا استقلالی

      دیروز رفتارتونو درحین بازی دیدم و باید اذعان کنم شیطنت ازسرتا پای خودتون میباره این همه دادو فریاد و قسم دروغ شایسته یک ورزشکارنیست من که چندشم اومد.

    • آبی آسمونی

      جام اسنپی چطور شیطون؟!

    • shahin

      شیطنت را در بازی دیروز در کل وجود خودت دیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج