۱۰۸۲۲۴۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

میلیچ فسخ نکرد، استقلال امیدوار شد

اما موضوعی که استقلالی‌ها را امیدوار به بازگشت میلیچ کرده، این است که او با سپری شدن یک هفته از ترک تهران به مقصد کرواسی و تهدید‌هایی که همان ابتدا مطرح شد، هنوز قرارداد خود را فسخ نکرده تا امید‌ها در این خصوص زنده بماند.

روزنامه فرهیختگان: اما موضوعی که استقلالی‌ها را امیدوار به بازگشت میلیچ کرده، این است که او با سپری شدن یک هفته از ترک تهران به مقصد کرواسی و تهدیدهایی که همان ابتدا مطرح شد، هنوز قرارداد خود را فسخ نکرده تا امیدها در این خصوص زنده بماند.

بعد از اینکه هرویه میلیچ به‌صورت ناگهانی اردوی استقلال را ترک کرد، هنوز تکلیف این بازیکن با این باشگاه مشخص نیست هرچند روز گذشته به این موضوع اشاره کردیم که به‌احتمال زیاد دوباره این بازیکن به استقلال باز خواهد گشت و تحرکات در این خصوص در باشگاه آغاز شده است، با این‌حال بعد از نمایش ضعیف محمد نادری و محمد دانشگر در پست تخصصی که استقلال در آن بازیکن کروات را داشت و به‌نوعی قدرش را ندانست این احساس نیاز نیز در کادرفنی به‌وجود آمده تا یک‌بار دیگر از این بازیکن استفاده شود.

در این بین شاید میلیچ موارد فنی را برای ترک تهران بهانه قرار داد اما درنهایت این موضوع نمی‌تواند در هیچ‌دادگاهی مستدل واقع شود و تنها ایرادی که می‌توان به قرارداد فی‌مابین بازیکن کروات و استقلال گرفت عدم پرداخت به‌موقع مطالبات او از سوی باشگاه ایرانی است که این بازیکن نیز با همین بهانه تهران را ترک کرد و راهی کشور زادگاهش شد و حالا هم در صورتی که استقلالی‌ها بتوانند این مشکل را مرتفع و با تامین منابع مالی بخشی از مطالبات او را پرداخت کنند، به‌طور حتم خیلی زود دوباره میلیچ به تهران بازگشته و در تمرینات حاضر خواهد شد، ضمن اینکه حتی این احتمال وجود دارد که با توجه به عملکرد هم پستی‌های خود در استقلال دوباره خیلی زود به ترکیب ثابت این تیم رسیده و شاگردان فکری را در بازی‌های بعدی در آینده نزدیک همراهی کند.

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که مجموعه عواملی مثل مشکلات با کادرفنی، عدم پرداخت به‌موقع مطالبات و قبول نکردن پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه باعث شد میلیچ همراه خانواده‌اش از ایران بروند اما حالا سعی و تلاش مدیران استقلال برای تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات به این بازیکن آغاز شده و به احتمال زیاد طی روزهای آینده در این خصوص اخبار خوشی برای هواداران این تیم مخابره خواهد شد.

این بازیکن طی روزهای گذشته پالس‌های مثبتی را برای بازگشت به مسئولان باشگاه فرستاده، هرچند استقلالی‌ها نیز با این تفکر که حتی اگر میلیچ برنگردد باید پول این بازیکن را در قالب جریمه به وی پرداخت کنند، حاضر به تعامل شده‌اند تا کار دوباره به کمیته انضباطی فیفا کشیده نشود.

این در حالی است که مطمئنا اگر میلیچ قراردادش را یکطرفه فسخ کند، به‌طور حتم این موضوع به‌ضرر استقلال خواهد شد، چراکه در چند فصل اخیر سابقه نداشته استقلال در پرونده‌های خارجی خود برنده شود و این بار هم احتمالا شکست خواهد خورد، چراکه بازیکن کروات دوماه از قراردادش را دریافت نکرده و در موعد مقرر نیز این موضوع را از طریق ارسال نامه به اطلاع باشگاه استقلال رسانده است، اما موضوعی که استقلالی‌ها را امیدوار به بازگشت میلیچ کرده، این است که او با سپری شدن یک هفته از ترک تهران به مقصد کرواسی و تهدیدهایی که همان ابتدا مطرح شد، هنوز قرارداد خود را فسخ نکرده تا امیدها در این خصوص زنده بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نترسین تا بابا مسعود هست همچی ردیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج