۱۰۸۲۶۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عقب‌نشینی مدیران استقلال مقابل فکری

بازگشت استقلال به صدر جدول فضای مربیگری را به سود محمود فکری تغییر داده و شرایط نسبتاً باثباتی را برای او و همکارانش ایجاد کرده است.

روزنامه ایران ورزشی: بازگشت استقلال به صدر جدول فضای مربیگری را به سود محمود فکری تغییر داده و شرایط نسبتاً باثباتی را برای او و همکارانش ایجاد کرده است. پیش از بازی با تراکتور که منجر به برتری قاطعانه سرخ‌ها شد محمود فکری عمیقاً از سوی مدیران استقلال تحت فشار قرار داشت و حتی عبدیان، عضو هیأت‌مدیره باشگاه اظهاراتی انجام داد که نشان می‌داد از نتیجه به دست آمده در دربی ناراحت است.

شاید اظهارات عبدیان ریشه در نتایج محمود فکری در بازی‌های بزرگ داشت به این دلیل که استقلال فکری تا پیش از بازی با تراکتور تنها مقابل یکی از مدعیان قهرمانی به برتری رسیده بود و در باقی دیدار‌ها یا با شکست میدان را ترک کرد و یا با تساوی. تنها برد فکری مقابل گل‌گهر شاید از نگاه عضو هیأت‌مدیره استقلال نتیجه قابل قبولی نبود و او انتظار داشت فکری برای اثبات توانایی‌های خود و تیمش در استقلال از پس پرسپولیس هم برآید و این تیم را مغلوب کند که نتیجه رقم‌خورده در دربی با محاسبات این عضو هیأت‌مدیره در منافات بود.

در واقع بعد از دربی فضا به ضرر فکری پیش می‌رفت تا اینکه سرمربی استقلال توانست با اعمال تغییراتی مناسب در ترکیب تیمش بردی پرگل را مقابل تراکتور به دست آورد و تا حد زیادی فضا را به سود خود تغییر دهد.
بعد از برتری استقلال مقابل تراکتور گرچه عبدیان سکوت کرد اما برخی اعضای هیأت‌مدیره صحبت‌هایی انجام دادند که نشان از رضایت داشت. اخیراً نیز احمد مددی که همواره موضع سکوت پیش می‌گرفت و رفتاری محتاطانه و حتی گاه بی‌تفاوت داشت، لب به تمجید فکری گشوده و اعلام کرده انتخاب فکری با مطالعه انجام شده است.

فکری در شرایطی قرار گرفته بود که حتی با وجود قرار داشتن در دایره مدعیان به‌دلیل سبک و شیوه‌ای که تیمش به اجرا می‌گذارد مورد انتقاد قرار می‌گرفت اما او حالا بعد از بردی مناسب و رسیدن به صدر جدول حال و هوای تازه‌ای را تجربه می‌کند؛ وضعیتی که نشأت‌گرفته از عقب‌نشینی مدیران باشگاه استقلال است که فکری باید چنین فضایی را به فال نیک بگیرد و در راستای تحکیم جایگاه خود در استقلال قدم‌های محکم‌تری بردارد. سرمربی استقلال در بازی با تراکتور نشانه‌هایی از روی دیگر مربیگری خود را به نمایش گذاشت. پیش‌تر او را مربی محتاطی می‌شناختند اما وقتی او از ابتدا 3 مهاجم خود را به میدان فرستاد به همه ثابت کرد بدش نمی‌آید تیمش را به‌گونه‌ای ارنج کند که توأمان با 3 مهاجم راهی میدان شود.

شاید همین تصمیم کلید موفقیت استقلال در لیگ بیستم هم باشد و ادامه تاکتیک‌های هجومی بتواند گره‌های بزرگتر را باز کند و فکری و تیمش را به سمت جام قهرمانی سوق دهد. فوتبالی که استقلال مقابل تراکتور به نمایش گذاشت چنانچه پرتکرار باشد نه‌تنها همان خط حمله رعب‌آور و گلزن را دوباره در استقلال شکل می‌دهد، بلکه ممکن است اسباب قهرمانی این تیم را هم فراهم کند. استقلال فصل پیش هرچه خورد از بی‌ثباتی روی نیمکت و تغییرات پی‌درپی در بخش فنی بود.

حفظ این شرایط در حقیقت استقلال را به سمتی می‌برد که منتج به موفقیت‌های بزرگی خواهد شد هرچند خود فکری هم باید در مدیریت تیم لحظه‌ای دچار اشتباه نشود و تصمیم‌هایی اتخاذ کند که همگی به سود استقلال باشد. او اکنون توانسته حس اعتماد عمومی نسبت به آینده مربیگری‌اش در استقلال را تا حدی تقویت کند. هرچند فکری همچنان منتقدانی دارد و در نهان باشگاه نیز هستند کسانی که او را همچنان گزینه مناسبی نمی‌دانند اما به هر حال استقلال او الان صدرنشین است و از نظر شکل بازی و نتایج نیز همپای همان تیمی پیش می‌رود که فصل پیش استراماچونی شکل داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج