اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۳۳۲۹
۵۰۸۶
۵۰۸۶
پ

رپورتاژ آگهی

مزایا و معایب کاشت مو به روش fit چیست؟

اولین و مهم‌ترین قدم، انتخاب یک روش مناسب میان روش‌های مختلف است. برای برداشتن اولین گام، با توجه به نتایج مناسب کاشت مو در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد این روش یکی از مناسب‌ترین راه‌های پیش رویتان است.

برای حل مشکل ریزش مو باید چند قدم مهم را بردارید. اولین و مهم‌ترین قدم، انتخاب یک روش مناسب میان روش‌های مختلف است. برای برداشتن اولین گام، با توجه به نتایج مناسب کاشت مو در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد این روش یکی از مناسب‌ترین راه‌های پیش رویتان است.

مزایا و معایب کاشت مو به روش fit چیست؟

اگر کاشت مو را به عنوان راه حل مشکل انتخاب کنید، احتمالا می‌دانید روش‌های مختلفی برای انجام عمل کاشت مو وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابریان قدم دوم انتخاب یک روش مناسب کاشت مو برای انجام این عمل است.

یکی از مهم‌ترین روش‌های کاشت مو روش fit است. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب کاشت مو به روش fit را بررسی کرده و به سوالات مختلف این روش پاسخ دهیم.

کاشت مو به روش FIT چیست؟

در مقاله کاشت مو به روش fit از سایت صدف می‌خوانیم: " FIT مخفف کلمه Follicular Isolation Technique، به معنای استخراج واحد فولیکولی است. تکنیک انتقال واحد‌های فولیکولی یا FUE که در ایران با نام FIT شناخته می‌شود، یکی از روش‌های مدرن پیوند مو است که می‌تواند نتایجی کاملا طبیعی به همراه داشته باشد. روش‌هایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT انجام می‌شوند. در کاشت مو به روش FIT از یک پانچ گرد کوچک برای استخراج واحد‌های فولیکولی مو (هر واحد که گرافت مو نام دارد شامل یک تا چهار مو است) از یک ناحیه با رشد مو‌های متراکم به یک منطقه بدون مو استفاده می‌شود. "

مزایای روش FIT را بشناسید

FIT به عنوان یکی از روش‌های مدرن کاشت مو، مزایای مختلفی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • زمان بهبودی سریع‌تر: در این روش کاشت مو با توجه به اینکه عمل تهاجمی انجام نمی‌شود و تنها در ناحیه اهداکننده چند سوراخ کوچک ایجاد می‌شود، زمان بهبودی ناحیه اهداکننده نسبت به روش‌های قدیمی‌تر بسیار سریع‌تر است.
  • درد و ناراحتی کمتر: در فرآیند انجام این عمل و پس از آن درد و ناراحتی کمتری را نسبت به روش‌های قدیمی‌تر تجربه می‌کنید.
  • مناسب برای عمل‌های کوچک‌تر: این روش برای افرادی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند یا به تعداد گرافت‌های کمتری نیاز دارند، بسیار مناسب است.
  • مناسب برای کوتاه نگه داشتن موها: به خاطر اینکه جای زخم در این روش چندان مشخص نیست، افرادی که می‌خواهند مدل موی کوتاه داشته باشند، با انجام کاشت مو به این روش، مشکلی نخواهند داشت.
  • عدم نیاز به بخیه برخلاف روش‌های قدیمی‌تر این عمل نیاز به بخیه نخواهد داشت.

عوارض روش کاشت موی FIT چیست؟

در سایت صدف درباره عوارض کاشت مو گفته شده است: " کاشت مو یک عمل زیبایی است که در سال‌‌های اخیر افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این عمل مانند تمام عمل‌‌های جراحی عوارض و خطراتی را به همراه خواهد داشت. البته لازم است بگوییم که این عوارض، احتمالی بوده و درصورت عدم رعایت استاندارد‌ها و شیوه‌‌های درست رخ می‌‌دهد. در بسیاری از موارد این عوارض قابل پیش‌گیری هستند و مشکلات جدی برای بیمار ایجاد نمی‌‌کنند. "

کاشت مو به روش Fit نیز معایب زیر را دارد

  • کیفیت پایین‌تر گرافت‌ها

در کاشت مو به روش FIT، فولیکول‌ها را باید از ناحیه‌ی گسترده‌ای از بانک مو برداشت کنیم تا خطر ایجاد زخم و اسکار وجود نداشته باشد. به همین دلیل ممکن است فولیکول‌هایی برداشته شوند که نسبت به ریزش مقاوم نیستند.

  • احتمال آسیب دیدن فولیکول‌ها

برداشت و آماده‌سازی فولیکول‌ها در روش FIT زمان زیادی می‌برد، به همین دلیل گرافت‌ها مدت زمان بیشتری خارج از بدن هستند. از طرف دیگر برداشت فولیکول‌ها دانه به دانه انجام می‌شود، پس احتمال آسیب دیدن آن‌ها در فرآیند برداشت بیشتر می‌شود.

  • محدودیت برداشت گرافت

به دلیل وقت‌گیر بودن انجام این روش، تعداد محدودی گرافت را می‌توان در یک جلسه استخراج کرد.»

نکاتی که باید درباره کاشت مو به روش FIT بدانید

علاوه بر مواردی که تا اینجا درباره روش FIT بررسی کردیم، چند نکته دیگر هم وجود دارد که دانستن آن‌ها به شناخت بیشتر این روش کمک می‌کند:

مزایا و معایب کاشت مو به روش fit چیست؟

  • FIT روشی است که در چند جلسه دو تا چهار ساعته انجام می‌شود. ممکن است این روش در برخی از موارد استثنا در یک جلسه حدودا ۱۲ ساعته هم به انجام برسد.
  • این روش کاشت مو سرپایی است و بعد از انجام آن برای استراحت به خانه برمی‌گردید.
  • بعد از انجام عمل کاشت مو با این روش ممکن است عوارض جانبی موقتی را تجربه کنید که چند روز پس از درمان از بین می‌روند. این عوارض جانبی ممکن است شامل تورم، کبودی و حساسیت باشد.
  • می‌توانید انتظار داشته باشید که تا ۸۰% از مو‌های از دست رفته‌تان در صورت کاشت موی اصولی که توسط پزشک متخصص ماهر انجام می‌شود، برگردد.

کاشت مو بدون بانک مو چه روشی است؟

سوالات زیادی درباره کاشت مو بدون بانک مو وجود دارد. کلینیک صدف اینگونه پاسخ می‌دهد: " هنگامی که فرد بانک موی مناسبی داشته باشد، کاشت مو به راحتی با با بانک مو قابل انجام است. اما گاهی افرادی هستند که بانک مو ندارند یا بانک موی آن‌‌ها بسیار ضعیف است. در این‌گونه موارد باید از روش‌‌های کاشت مو بدون بانک مو استفاده کرد. به عنوان مثال می‌‌توان از مو‌های ریش و بدن برداشت کرد و به سر پیوند داد. به علاوه، امکان استفاده از بانک موی دیگران، تار‌های موی مصنوعی و سلول‌‌های بنیادی هم وجود دارد. "

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کدام است؟

در تهران کلینیک‌های کاشت موی زیادی وجود دارند که این عمل را باکیفیت مطلوب و مجوز وزرات بهداشت انجام می‌دهند.

کلینیک صدف با بیش از ۱۰ سال سابقه تاکنون به بیش از ۴۰ هزار نفر خدمت‌رسانی کرده و توانسته رضایت بیش از ۹۸% از آن‌ها را جلب کند.

این مجموعه از تیم‌های متخصص کاشت و برداشت مو با سابقه کاری بیش از ۱۵ سال بهره می‌برد. همچنین تیم پزشکی کلینیک صدف را اساتید دانشگاه‌های ایران و امارات تشکیل می‌دهند.

علاوه بر مواردی که عنوان شد، در کلینیک صدف امکان پرداخت اقساط هزینه کاشت مو هم وجود دارد تا این عمل را با دغدغه بسیار کمتری انجام دهید. در شرایط اقساط، هیچ مبلغی به هزینه اصلی اضافه نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج