جاباما
۱۰۸۳۴۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برای میناوند آرزوی سلامتی کردم، فحش خوردم

مدافع سابق استقلال گفت: انسان متأسف می‌شود در مملکتی زندگی می‌کنیم که ادعای معرفت، انسانیت داریم، اما وقتی یک پُستی برای سلامتی یک پیشکسوت فوتبال می‌گذاریم باید فحش بخوریم.

خبرورزشی: مدافع سابق استقلال گفت: انسان متأسف می‌شود در مملکتی زندگی می‌کنیم که ادعای معرفت، انسانیت داریم اما وقتی یک پُستی برای سلامتی یک پیشکسوت فوتبال می‌گذاریم باید فحش بخوریم.
امیرحسین صادقی: برای مهرداد میناوند آرزوی سلامتی کردم فحش خوردم

در روزهایی که مهرداد میناوند به دلیل بیماری کرونا در بستری بیماری به سرمی برد خیلی‌ها برای بهبود و شفای عاجل این پیشکسوت فوتبال دعا می‌کنند. یکی از این افراد امیرحسین صادقی بود که درصفحه شخصی خودش نوشت: «برای سلامتی مهرداد میناوند عزیز دعا کنید، خارج از رنگ تعصب.» برهمین اساس بد ندیدیم با مدافع سابق استقلال تماس بگیریم که تا همین چند وقت پیش کری‌خوانی جالبی با مهرداد میناوند داشت‌.

چی شد که برای سلامتی مهرداد میناوند پُست اینستاگرامی گذاشتید؟

مگر ایرادی دارد؟ من واقعاً متأسفم برای برخی که تصور می‌کنند ما استقلالی‌ها یا پرسپولیسی‌ها باید به خون هم تشنه باشیم!

چه کسی گفته است؟

انسان متأسف می‌شود در مملکتی زندگی می‌کنیم که ادعای معرفت، انسانیت داریم اما وقتی یک پُستی برای سلامتی یک پیشکسوت فوتبال می‌گذاریم باید فحش بخوریم!

از طرف استقلالی‌ها؟!

فرقی نمی‌کند! هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌های احساسی که این ماجرا اتفاق می‌افتد. کری‌خوانی من و مهرداد میناوند کاملاً فوتبالی بوده است. من و مهرداد میناوند هر دو از جنس فوتبال هستیم و حتی در صفحه شخصی خودم هم از او معذرت‌خواهی کردم. همین الان هم هر جایی میناوند را ببینم جلوی پای او بلند می‌شوم اما...

اما چه؟

ما نباید انسانیت را فراموش کنیم. استقلالی و پرسپولیسی هم ندارد. من متوجه یکسری صحبت‌های احساسی و زشت نمی‌شوم. شما فرض کنید در یک خانواده، برادر و خواهری یکی استقلالی و دیگری پرسپولیسی است. یکی از این دو که بیمارشود دیگری باید آرزوی سلامتی برای خواهر یا برادرخودش کند یا نه؟

اینکه طبیعی است باید آرزوی سلامتی کند.

همه ما اهالی فوتبال جزو یک خانواده هستیم. اصلاً از آن گذشته و فارغ از بحث تیم ملی یا استقلالی و پرسپولیسی بودن همه که انسان هستیم. هموطن که هستم و نباید این موضوع را فراموش کنیم. من می‌دانم مهرداد میناوند زندگی سختی را پشت‌سر گذاشته و خیلی سختی کشیده است. امیدوارم و از خدا می‌خواهم هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد.

راستی از آخرین شرایط مهرداد میناوند خبردارید؟

متأسفانه اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. شنیدم به خواب مصنوعی رفته و...

نه، امروز پزشک معالجش گفت که حال عمومی مهرداد میناوند پایدار شده است.

خدا را شکر. ان‌شاءا... هرچه زودتر مهرداد میناوند سلامتی خودش را به دست‌ آورده و به کانون گرم خانواده بازگردد و این آرزوی قلبی همه ماست.

این روزها استقلال شرایط خوبی دارد و صدرنشین جدول لیگ برتر است. می‌خواستیم نظرت را در این رابطه بپرسیم؟

راستش را بخواهید نمی‌خواهم الان درباره استقلال مصاحبه کنم.

ولی همان‌طور که گفتیم در حال حاضر استقلال صدرنشین لیگ است و شرایط خوبی دارد.

دقیقاً به همین خاطر نمی‌خواهم مصاحبه کنم. الان محمود فکری و تیم استقلال نیاز به آرامش دارد و بهتر است ما هم با مصاحبه‌های خود این آرامش را بر هم نزنیم. هدف همه ما استقلالی‌ها چه پیشکسوت و چه هواداران موفقیت و قهرمانی این تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج