جاباما
۱۰۸۳۶۸۶
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

یارانه نقدی از منابع هدفمندی افزایش می‌یابد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای افزایش سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای افزایش سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای سال آینده خبر داد.

محمدحسن آصفری اظهار کرد: فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوق عامه و فراهم کردن زمینه عدالت اجتماعی در جامعه است که مجلس انقلابی کنونی این مهم را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را مورد بررسی قرار داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مواردی که روز گذشته در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود که مقرر شد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به مبالغ واریزی یارانه بگیران افزوده شود و دهک‌های اول تا چهارم افزایش بیشتری در یارانه‌ها داشته باشند.

آصفری عنوان کرد: از دهک‌های چهارم به بعد نیز به ازای هر نفر مجدد مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به یارانه آنها افزوده شود و به هر ترتیب مقرر شد دولت برای ۷۸ میلیون از جمعیت کشور یارانه‌ها را با این افزایش در سال آینده پرداخت کند.

وی گفت: کمیسیون تلفیق از محل هدفمندی یارانه‌ها منابعی به امر اشتغال زایی و مناطق محروم اختصاص داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز مورد نیاز دارو بیان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد مبالغی ارز برای واردات دارو در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      نماینده مردم خیلی خنده داره

      پاسخ ها

      • منصور کناری

        خداوند همین قدر خیر به احمدی نزاد بده خود این یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی ومردم بیچاره را بربختر کرد خود این مبلع سفره های مردم خالیتر شد خدا کند هر که این برنامه ها را پیاده میکند الهی خیر نبیند مردم بیچارهتر از قبل شدند خدا خودش شاهد این کمک خیلی زید دولت هست

    • بدون نام

      ۲۲ بهمن ۲۲بهمن روزشکست دوشمن

    • بدون نام

      با اینکارتون مردم پای صندوق رای نمیان
      از ۴۵ هزار تومن دادین ۴۵۰ هزار تومن از مردم گرفتین

    • شهر خون

      این همه جلسه می گذارید ووقتتان را تلف می کنید برای چهل و پنج هزار تومان دیگر که ارزشی ندارد اضافه شود این همه گرانی را نمی بینید ومردم را بی ارزش حساب کرده اید یارانه باید چند برابر شودو گرانیها فروکش کنند خواست مردم همین است و بهتر است هر چه زودتر به نفع این مردم خوب ومقاوم تصمیم گیری شود در غیر این صورت مردم ازمسولین روی برگردان هستند

    • کرمانشاه

      نزدیک انتخابات میشه همه چیزگل وبلبل میشه همه مخوان خدمت کنن بعدشم یارانه۲برابرکنین بدبختی مارودوبرابرمکنین اگه میتونیدقیمتهاروثابت کنیدوکم کنیدبعدیارانه رودوبرابرکنیدالان استرس سال بعدماروگرفته خدامیدونه چه بسرمان بیادلطفاشعارندین مردم هرروزسفرشون خالی وخالی ترمیشه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        چین به خورشید میرود ما هنوز مشکل تقسیم یارانها هستیم

    • بدون نام

      خدایی این نماینده ونماینده شازندباآن سابقه چطور
      تایید شدند

    • ناشناس

      شاید یک درصداشتباه کردید این تعداد کم را هم شامل نمایید. چندسال است برنامه قطع سه دهک رادربودجه دارید. ولی نمی توانید ازنظر شما78میلیون نفرهمگی نه خانه نه ماشین نه سفر خارج دارند. این نوشته را برای دل خودمه وگرنه کوگوش شنوا.

      پاسخ ها

      • برای YOU..

        .... اهداء دوبرابری یارانه نقدی به مردم مساویست با افزایش چندین برابری قیمت خدمات دولتی و اقلام و اجناس مختلف...

    • بدون نام

      کارمند وزارت اطلاعات کاراییش در مجلس کمتر نمیشه؟

    • بدون نام

      ۲۲بهمن وانتخابات نزدیک است

    • بدون نام

      خسته نشید ،چه منتی به سر مردم میگذارید،دزدهای رانت خوار،خودتون با این پول ادامس هم نمیخرید،ادامستون هم باید مارک باشه،....

    • بدون نام

      این بزرگترین توهین ودهن کجی به ملت فهیم اراک است که یک بیسواد را تائید صلاحیت کنند تا با ده درصد بشود نماینده ۰حقارت ۰آخرشه

    • نعیم

      الاغ رواگریکدفعه ازیک راه به سرمنزل مقصود ببری دفعات بعد خودش اون مسیر رو به راحتی طی می کند .اما بلاتصبت ، نمایندگان ما به جای تصویب قانون جهت جلوگیری از دلال بازی وگرانی اجناس هنوز برطبل افزایش یارانه میکوبند که حاصلش جز نقدینگی بیشتر وفشار سرسام آور بر زندگی مردم ،نتیجه دیگه ای ندارد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج