۱۰۸۴۰۱۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: استقلال به این باخت نیاز داشت!

مهدی فنونی‌زاده این روز‌ها به عنوان پیشکسوت استقلال زیاد به تمرینات این تیم سر می‌زند، چون اعتقاد دارد که فکری نیاز به حمایت دارد، اما استقلال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و به نوعی بازی‌های این تیم حرکت سینوسی دارد.

روزنامه ایران ورزشی: مهدی فنونی‌زاده این روزها به عنوان پیشکسوت استقلال زیاد به تمرینات این تیم سر می‌زند، چون اعتقاد دارد که فکری نیاز به حمایت دارد اما استقلال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و به نوعی بازی‌های این تیم حرکت سینوسی دارد.

استقلال یا خیلی خوب است و یا اینکه آنقدر بد بازی می‌کند که جای هیچ دفاعی را نمی‌گذارد؛ به همین دلیل هم است که منتقدان فکری از نحوه کار او انتقاد می‌کنند اما این بار سرمربی استقلال به جای اینکه دفاع درست و منطقی از خودش داشته باشد دلیل باخت استقلال را به گردن تیم حریف و تاریخ برگزاری مسابقات انداخت؛ دفاعیه‌ای که به دل هیچ‌کس ننشست.

استقلال صدرنشین باقی ماند اما هیچ اعتباری به این صدرنشینی نیست. در مورد نوسان بازی‌های استقلال و همچنین صدرنشینی متزلزل این تیم با مهدی فنونی‌زاده همکلام شدیم. فنونی‌زاده در ابتدا در خصوص باخت استقلال به سایپا اینچنین گفت: «من فکر می‌کنم استقلالی‌ها مغرور شده بودند چون تراکتور را با نتیجه پرگل شکست داده بودند و همین نکته باعث غرور آنها شده بود.»

مگر بازیکنان حرفه‌ای نیستند؟ نباید یک برد آنها را اینطور گول بزند! پیشکسوت استقلال در این خصوص اینطور می‌گوید: «ما فقط در پول گرفتن حرفه‌ای هستیم. باید به بازیکنان این باور تزریق شود که آنها در تمام دوران فصل حرفه‌ای فکر کنند. البته این را هم بگویم انتقادات گاه و بیگاه و بعضاً بی‌دلیل هم باعث ضعف استقلال می‌شود. تیم صدر جدول است اما یک عده دست از انتقاد برنمی‌دارند!» این روزها زیاد سر تمرین استقلال می‌روید، نظرتان در مورد عملکرد آقای فکری چیست؟ فنونی‌زاده در این باره اینطور می‌گوید: «بله، من جمعه سر تمرین استقلال رفتم. اگر این روزها سر تمرین استقلال می‌روم به این دلیل است که از محمودخان حمایت کنم. استقلال در تمرین خیلی خوب بود اما آنها در بازی با سایپا انگار یادشان رفته بود بازی ۹۰ دقیقه است و ۱۰ دقیقه آخر خیلی خوب کار کردند، گلر سایپا هم دیوار چین شده بود و به نظرم بهترین بازیکن زمین او بود.»

فنونی‌زاده در ادامه می‌گوید: «می‌گویند بازیکنی که به استقلال گل زد، چند اخطاره بود و نباید در این دیدار بازی می‌کرد اما منهای این صحبت‌ها استقلال به این باخت نیاز داشت تا به خودش بیاید، چون عیب‌ها بعد از هر بردی پنهان می‌شوند و کادرفنی روی ضعف‌ها کار نمی‌کند، با این باخت استقلال به خودش می‌آید.» فکر می‌کنید حرکت سینوسی استقلال در فصل برای چیست؟ فنونی‌زاده در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: «من جوابی برای این سؤال شما ندارم.

شما جوابش را پیدا کردید به ما هم بگویید چرا اینقدر استقلال نوسان دارد! اما این را بگویم فضای مجازی تیم استقلال را خیلی اذیت می‌کند.» آقای فکری بعد از بازی توجیهاتی را آورد که اصلاً منطقی نبود! فنونی‌زاده با انتقاد از توجیهات سرمربی استقلال می‌گوید: «حرف شما را قبول دارم. ‌ای کاش فکری منطقی باخت را می‌پذیرفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فضولی زاده

    • ارتش یک نفره

      مرد با تعصب

    • احسان

      جنسش خوب بوده طاهرا

    • پرسپولیس کبیر

      انشاالله به باخت های بعدی هم نیاز پیدا میکنه و هم اینکه عادت میکنه

    • ارتش سرخ

      کیسه باخت های زیادی در انتطار تیم کیسه کشا می باشد
      این تازه اولشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج